Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Slettet+3124

Registrere en spillers komplette stats i BF2..

Recommended Posts

Guest Slettet+3124

Det jeg er ute etter er; Hvordan kan jeg lokalt lagre alle spillere sine komplette stats? I bunn og grunn nesten det samme som vises i spillerens konto. Dette skal brukes som en server statistikk, og muligheten til eventuelt å se om spilleren "jukser" på serveren.

F.eks ved at en spiller som har 100 knife kills i løpet en eller flere runder ville jo vises i en slik lokal status statistikk...

Det må jo finnes en innstilling til dette i Battlefield 2, i og med at den serveren du spiller på sender over dine bevegelser til en sentral server (les:din konto) hos Gamespy eller EA.

Guest Slettet+3124
Nærmeste jeg kommer er denne siden:

Nja.. Vet ikke helt, denne må signere for å få du stats, men jeg snakker om hvordan på en måte "patche" seg inn på feeden som sendes i fra min server og ut til EA/ Gamespy sin stats server..

Slik at jeg får en "kopi" av spiller statsene som jeg lagrer lokalt, på min maskin/ gameserver... :hmm:

Edited by Slettet+3124

Du burde sende en mail til EA's gutter i Norge, de er veldig hyggelige og har mer grunnlag til å svare på dette enn noen andre, ville jeg tro :)