Gå til innhold

Øreplugger til å løpe med...


Anbefalte innlegg

Pluggene som følger med min kjære Ipod Mini :love: er greie nok til bruk når man sitter stille, men som den sporty sjelen jeg er så liker jeg en løpetur i skog og mark fra tid til annen. Da faller original pluggene kjapt ut. Jeg er som du skjønner utifra tittelen ute etter et par plugger til å stappe i ørene som sitter godt og spiller bra.

 

Jeg har sett meg ut 2 kandidater:

Sony Fontopia MDR-EX71SL

Creative EP630

 

Noen som har erfaringer for eller mot disse? Sitter de godt, men allikevel behagelig? Hvordan er lyden? Har ikke no hifi behov til trimmen, men liker jo bra lyd som ikke tar hørselen.

 

På forhånd takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg fikk mine i 2004 var prisen 1555kr..

Men vil nå tro du får de ned mot tusen nå.. Jeg mener vært ord nå,de er bare helt fantastisk.Når du virkelig skrur opp lyden,så merker du faktisk bassen noe inn i h.Og lyden er så utrolig ren,og behagelig.

Som et eks,vist du er ute å flyr,slår så på støykontrolleren,så den duringen du så får fra flye,er helt borte,ikke så mye som et pip hører du.

Lenke til kommentar

Tror jeg slår til på Sonyene da. Virker som et bankers kjøp det.

 

Ikke tro at jeg er kjip, men har nettop lagt over 20 kilo kroner i husanlegg og er jo mildt sagt begrenset hvor mye jeg vil legge i lyd i livet. Akkurat på joggeturene kan jeg klare meg uten "high-fidelity" :cool:

 

Forresten, er det ikke slik at du får ganske lang ledning til sony pluggene?

 

Takk for all hjelp og assistanse!

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...