Gå til innhold

Bruke forskjellige addons

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min main char, som var den første jeg laget, er i dag på BB. Isden jeg instalerte spillet har jeg lasta litt a hvert inn av addons, og jeg er ganske så fornøyd med UI'en. Men når jeg starta en ny char på Burning Legion, som en alt, er det blitt ganse rart. Nårjeg trykker på feks en mob, legger Protrerrtet seg over mitt eget, så jeg ikke har sjangs til å se healthbars...og Buffs legger seg over minimappet. dette er bare noe som skjer på nye jeg starter.

Jeg har ingen anelse om hvilken addon som gjør dette, så jeg skulle gjerne fjerne alle sammen fra den charen. men fjerner jeg noe ra en fjerner jeg fra den andre også... :S noen som har råd til meg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjern alle add-ons du har inne (WTF eller WFB mappene slettes)

Evt tar du en ny rein install, og så legger du inn en og en add-on til du har det slik du vil.

Det dummeste du gjør er å bare pøse på med add-ons, du har da null kontroll på hvilken som gjør hva og du mister prosessorkraft.

Skrevet
Det dummeste du gjør er å bare pøse på med add-ons, du har da null kontroll på hvilken som gjør hva og du mister prosessorkraft.

Enig der. Keep it simple.

Personlig bruker jeg en relativt liten pakke som heter Nerfed. Men den mangler atlas og ct_raidassist så disse legges bare inn separat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...