haarod Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Jeg lurer på om det er noen her som hører på samme musikk som meg og hva den sjangeren kan kalles Jeg hører på bl.a. The Album Leaf, The Perishers og Death Cab for Cutie (litt annerledes enn de to første). Hva kalles denne sjangeren?
embark Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 På Discogs.com ble Death Cab for Cutie definert som Indie Rock. Jeg vet ikke om dette stemmer, da jeg ikke har hørt noe fra gruppa.
haarod Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 Takk for svar, men er de to andre jeg hører mest på og dermed er mest interresert i
Dimitrij Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) Death Cab er Indie Rock. Jeg hører på de ihvertfall. Perishers er vel også i samme sjangeren, bra musikk. Endret 22. august 2005 av Dimitrij
haarod Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 Det er flott, har hørt fra noen metal-freaker av noen venner at jeg hører på rar musikk
Jernlov Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Så med engang man liker metal så er man freak? Som du kaller det........ Skamme deg burde du.
Uin Viel Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Ja, det burde du! Din "ikke-høre-på-metall-freak!" Respekter hvordan andre er..
cwerner Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Det er flott, har hørt fra noen metal-freaker av noen venner at jeg hører på rar musikk Kaller du med freak eller haakon?
haarod Skrevet 23. august 2005 Forfatter Skrevet 23. august 2005 Så med engang man liker metal så er man freak? Som du kaller det........ Skamme deg burde du. Det har jeg ikke sagt at man er. Hører selv på metall og det med metal-freak er en internsak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå