Gå til innhold

Omtale av TrackIR (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neppe...

Er vel egentlig ment som et verktøy for retningsbestemmelse,

ikke høypresisjon i "fragge-spill".

 

Har lenge tenkt på en sånn en, og flere ganger vært på nippet til å kjøpe, men

prisen og usikkerheten på funksjonligheten dens satte en stopper for 'investeringen'.

Men nå tror jeg bættele jeg må rive i på en slik en! :hmm:

Lenke til kommentar
Leadtek Xeye er da ikke de eneste VR-brillene... De har vel ikke engang 3d, tror jeg.

 

85 Hrtz til eDimensional? Blir ikke det i praksis 42,5 Hrtz i 3d? Jeg må forresten gjøre oppmerksom på at eDimensional ikke er VR-briller, men mer som dem man har på seg i 3d-kino.

 

VRealities Doom 3 special - Litt harry... 3D-VR-briller, "Head tracker", P5-hanske, force feedback-vest(!) og Doom 3 i én pakke. Merk: De påstår at tilbudet bare gjelder i en begrenset periode, men det ser ut til at de bare flytter datoen en gang i blant.

:scared: Det der hadde jeg aldri turt å kjøpe, selv om jeg hadde hatt råd til det. Jeg har fortsatt ikke turt å spille ferdig Doom 3, og jeg kjøpte det få dager etter utgivelsen...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Koster ca 1100kr hos Netshop. Ellers har jeg nettopp kjøpt en selv, og synes den funker fint i il-2, flightsim x, og gtr2. Det er de titlene jeg har prøvd.

Kan også sies at det er intregrert støtte for ca 60 titler pr dato. Men vokser raskt, blantannet er det kommet støtte for fps spill nå.

 

Se link for mange videoer som viser produktet i bruk.

 

Løp å kjøp sier nå jeg...:D

 

http://www.naturalpoint.com/trackir/02-pro...uct-videos.html

Endret av kvmmvk
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...