vegjoh Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Hei! 1: Har forstått det sånn at Linksys WRT54G støtter WDS ved bruk av uoffisiell firmware. Hvilken firmware til denne enheten, som støtter WDS, anbefales? 2: Kan WDS kun settes opp mellom to enheter, eller kan jeg sette opp tre enheter i samme nett? Litt tungvindt forklart, så jeg laget en liten illustrasjon: Er dette mulig? Vegard
vegjoh Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 WDS http://www.sveasoft.com Takk. Dette besvarte da det første spørsmålet mitt. Leste litt om Sveasoft, og det ser ut til å være hva jeg trenger. Er det nå noen som vet om det går an å sette 3 (eller flere) WRT54G med WDS opp i samme nettverk, eller WDS er noe som kun fungerer mellom to enheter? Vegard
TaZ Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 (endret) Funker fint det du tenker på.. Har selv teste det ut.. Guide to setting up WDS on the WRT54G/WRT54GS Endret 21. august 2005 av taz
vegjoh Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Funker fint det du tenker på..Har selv teste det ut.. Guide to setting up WDS on the WRT54G/WRT54GS Yppelig! Mange takk! Vegard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå