sidewinder Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Hei. Har 2 forskjellige filer jeg skal brenne. Samme program, men forskjellige formater. Den ene er en bin fil med en cue fil, og den andre er en img fil. har prøvd alt fra nero til deep burner, men får det ikke til å funke. Når jeg starter opp cd`n igjen etter den er ferdig brent står det at den er tom. Noen som vet om et bra program for å brenne slike filer? På forhånd takk
Cultofluna Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 På nero trykk burn image, Velg .cue filen og den brenner automatisk fra .bin filen.. ganske simpelt igrunn
sidewinder Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Fikk ikke det til å funke, nero støttet ikke det? Flere forslag?
miCro Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Fikk ikke det til å funke,nero støttet ikke det? Flere forslag? Nero skal støtte brenning av .bin filer. Prøv å sette .cue filen til å åpne seg direkte i Nero, altså høyereklikk på filen, velg egenskaper, åpne i, velg Nero. Det skal fungere.
sidewinder Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Alchol 120% funket som bare det. Beste prog jeg har vært borti Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå