dimdal Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 (endret) Jeg tok en tur til Hyjal.. Her er noen bilder for dere som vil se: Skull of Archimonde Blizzard Construction Co. Inngangen til raidinstance som skal komme her. Var ikke inne, men har lest at det er helt likt Onyxia's Lair. Den mapnoten dere kan se beskrivelsen på markerer hvor man kommer seg inn i Hyjal. Flere bilder på http://marius.langesund.org/Hyjal Endret 20. august 2005 av dimdal
N* Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 kule bilder. må du dø mange ganger for å komme dit? servern de ligger på var ikke noe å skryte av though
dimdal Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Nei dessverre ikke noe særlig kapasitet på server tja... jeg døde vel totalt 3 ganger.. èn gang for mye, fordi det sto 2 gnome rogues utafor portalen og bedrev hor.
hwknut Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Nice bilder;) Anyway; Tater? Hvor ble du av:P? Plutselig forsvant du/dere fra The Apocalypse Dudes på stormscale Endte med at vi var 2-3 igjen som var online
dimdal Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Anyway;Tater? Hvor ble du av:P? Plutselig forsvant du/dere fra The Apocalypse Dudes på stormscale Endte med at vi var 2-3 igjen som var online Vel, jeg tok meg 30 dager fri fra WoW i sommer, så da var accounten min frozen. Er aktiv der igjen nå, er med i en venneguild med et par andre Hva kaller du deg?
uberhunter Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Legg in spoiler alert i tittel(vært ser selv før, men sikkert noen som ikke vil se det )
hwknut Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 (endret) Anyway;Tater? Hvor ble du av:P? Plutselig forsvant du/dere fra The Apocalypse Dudes på stormscale Endte med at vi var 2-3 igjen som var online Vel, jeg tok meg 30 dager fri fra WoW i sommer, så da var accounten min frozen. Er aktiv der igjen nå, er med i en venneguild med et par andre Hva kaller du deg? Tcharoo Trodde dere hadde stukket av til en anna server Endret 21. august 2005 av hwknut
Kasp Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Tater, du vet at hvis noen mailer det der til Blizz eller sier at du har vært der, så er du banna?
dimdal Skrevet 21. august 2005 Forfatter Skrevet 21. august 2005 Tater, du vet at hvis noen mailer det der til Blizz eller sier at du har vært der, så er du banna? :!: Keep dreaming.. Hvis du tror at de banner folk for å gå inn steder som det er fullt mulig å komme inn i uten å exploite/hacke/cheate så tar du feil. Eneste som skjer hvis en GM ser at du er der, er at de porter deg tilbake til hearthstone location.
Sponis Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Tater, du vet at hvis noen mailer det der til Blizz eller sier at du har vært der, så er du banna? lol, trur du virkelig blizz hadde lagt til en plass i spillet vist det var så hemmelig at du ble banna for å være der? som sagt blir du bare porta tilbake.
Sigga Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Tror ikke du blir banna akkurat. Nesten "alle" vet hvordan man ska komme seg dit osv.
jonasdaman Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 (endret) edit: *feil* Endret 21. august 2005 av jonasdaman
Fnix Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Hvor finner du Blizz.Co.Site? Følg hovedveien til du kommer til slutten Lenger har de ikke kommet, derfor er det nødvendig med byggeområde der.
Marsan Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) Alle kan komme seg de fleste plasser bare man kan å "climbe" litt.. Er oppå fjelltoppen i mellom hinterlands og EPL.. Tok litt tid for å komme opp men nå går d bra. Endret 22. august 2005 av Marsan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå