Makky Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 En kamerat kjøpte Abit IC7 og på dette er det jo liksom Gb LAN, men han sitt integrerte nettverkskort vil kun kjøre 100Mbit uansett kabel. Litt kjedelig når han har en annen pc med Gb LAN og Gb switch Hmm..kjører på med GB-switch her også...blir vel bare å klage hvis den ikke funker Basisutgaven, som bare heter IC7, har ikke GBLAN eller noen utnyttelse av CSA-bussen. Skal man ha denne løsningen, må man over på for eksempel IC7-G eller IC7-MAX3. Ok..da er det oppklart
PatSharpX Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hva bakplater (i/o-shield) angår, så er det ganske uproblematisk å skaffe tilveie slike til de fleste Asus kort. www.ebay.com er kjekt i så måte bare asus jo, trenger abit jeg
Makky Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 (endret) Faktisk så er det IKKE innebygget nettverkskort på IC7 Er en hvit aluminiumsplate foran nettverksporten, og "chippen" til nettverket er ikke loddet på. Endret 24. august 2005 av Makky
Hans Erling Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Det var IC7-G jeg mente, visste ikke at det fantes bare IC7 i det hele tatt.
Zink Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 ... trenger abit jeg Du får deler tilsendt fra Abit med dette opplegget (har fått 2 sendinger derfra, levert ca. 1 uke etter mail): The ordered/replacement item will be sent As Soon As Possible & free of charge. All you have to do is send an e-mail to [email protected] with: 1) Your shipping adress (incl. Country) 2) Serial Number of your Abit product 3) Requested Item And set the Subject to :"Requesting replacement missing Item" .
PatSharpX Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 (endret) hmmm nice! Takk! Fikk faktisk med det meste, var mest glad får at jeg fikk i/o-shield med tanke på max-3 kortet er litt spessielt. Endret 27. august 2005 av GnoMiz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå