Gå til innhold

Kyssesyken - noen som har hatt den?

diversity

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kyssesyken en stund nå. er invitert på fest om 2 uker.. Noen som vet om det er veldig skadelig å drikke noen pils? og når man kan begynne å drikke igjen?

mvh erik :!:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg hadde avstått fra alkohol. Du kan få akutt leverbetennelse.

Skrevet (endret)
Jeg har hatt det.. Du skal egentlig ikke drikke før flere mnd etter du har hatt det hvis jeg ikke husker helt feil..

faen

faen @ wh1te og

Endret av bakemesterharepus
Skrevet

Leveren er ikke helt 100% før 2 år etter sykdom. Å anbefaler deg til og holde deg vekk fra spesielt sprit i de nærmeste månedene. De første ukene bør det ikke drikkes noe sterkere enn vann og melk.

Skrevet

Pass dere! Kyssesyken er nemmelig avholdsbevegelsens nye våpen mot alkohol!

Den ble utviklet på et hemmelig laboratorie for kjemiske våpen i USA.

:p

Skrevet

Hadde kyssesyken for endel år tilbake, fikk det ganske ille og lå stort sett rett ut i 2mnd, etter litt ettet et halvt år var formen sånn tålig tilbake til normal. Forhåpentligvis har du ikke fått **enskapet for ille. Jeg kunne ikke gå opp en trapp på det værste, var helt utslått. Ikke morro i det hele tatt.

God bedring iallefall :)

Skrevet

Var til legen for et par år siden, de tok endel tester og fant ut at jeg allrede hadde hatt kyssesyken og at den var over. Ganske greit.

:!:

Skrevet

Bakemesterharepus: Gå en tur til legen og få sjekket innholdet av døde leverceller i blodet ditt før du så mye som VURDERER fylla.

Kyssesyken og drikking blir som å installere turbo og lystgass på en bilmotor uten olje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...