MyBigMouth Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Noen gode mods jeg bør bruke til spillet....forslag?
Haku Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Noen gode mods jeg bør bruke til spillet....forslag? raidassist er ett must etter lvl 57, evt når du får lov til å bli med i ubrs ellers er det sagt at insomniaxx inneholder alle andre mods
str00tz Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 raidassist er da ikke et must etter 57. har aldri hatt det og er 60..uten problemmer, addons du trenger er det bare du som kan bestemme hva som er best. PS: det finnes addons til omtrent alt
eckmann Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 raidassist er da ikke et must etter 57. har aldri hatt det og er 60..uten problemmer, addons du trenger er det bare du som kan bestemme hva som er best. PS: det finnes addons til omtrent alt Ikke kom her og si at man ikke trenger CT_RA til onyxia/BWL/MC... Det gjør du... Men der trenger du ventrillo/teamspeak også da Dessuten er det alltid kjekt å kunne se hvor mye mana/hp motstanderen din har også...
str00tz Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 litt uenig men ok..jeg gir meg skaff deg CT_RA jeg bruker gatherer/titan/lootlink og "hvordan skaffe seg 600 gold på 3 timer" modden
eckmann Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 litt uenig men ok..jeg gir megskaff deg CT_RA jeg bruker gatherer/titan/lootlink og "hvordan skaffe seg 600 gold på 3 timer" modden CT_RA er så absolutt ikke nødvendig for UBRS/LBRS/Strat/Scholo etc. men for raid-encounters så er det jo ganske kjekt å få beskjeder om de forskjellige tingene, f.eks. når du er bomben i MC, eller når majorhomos venner setter opp shield som reflekter spellsene dine så du ikke ender med å sheepe deg selv... Jeg vil også skaffe meg 600g på 3 timer
AnVli..p4 Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 hvis din charcter er under lvl 50.. så kansje det hadde hvert en ide med equiptcompare til å sammenligne din f.eks hanske, med en annens eller noe på AH osv.. (eller før du ruller på noe for den slags skyld) en annen også god mod kan kansje være atlas..? kjekt å ha vis du ikke aner hvor du er i instancer, eller ikke aner hvordan selve formen på intancen er...
MyBigMouth Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 Kan dere poste link til Atlas, Hvordan skaffe gull, WOWecon og en god ui mod? Vet det finnes gode ui modder. Husker bare ikke navnene
Chrynarx Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 cosom alpha.. det eier syykt så får u atlas med oxo
chokke Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 cosom alpha.. det eier syykt så får u atlas med oxo eller ikke... insomiax er best
cheeplix Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Lootlink, Atlas, Insomniax bib-toolbars, Gatherer, Goodinspect, RA og flere hvis du vil ha klassespesifiserte addons.
Hawtz Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 raidassist er da ikke et must etter 57. har aldri hatt det og er 60..uten problemmer, addons du trenger er det bare du som kan bestemme hva som er best. PS: det finnes addons til omtrent alt 600g? Link til siten, takk! Den addonen fikk jeg av en merkelig grunn lyst på
Nitrius Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Ja lurer litt på med denne WOWecon jeg også, hva gjør den egentlig? Er den nyttig?
MyBigMouth Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Den gir deg pris hos vendor og gj.snittspris i AH
MyBigMouth Skrevet 20. august 2005 Forfatter Skrevet 20. august 2005 Lootlink, Atlas, Insomniax bib-toolbars, Gatherer, Goodinspect, RA og flere hvis du vil ha klassespesifiserte addons. Link takk
cheeplix Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Lootlink, Atlas, Insomniax bib-toolbars, Gatherer, Goodinspect, RA og flere hvis du vil ha klassespesifiserte addons. Link takk http://www.curse-gaming.com/mod.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå