Gå til innhold

Bekledning når du sover?

SumSar

Hva har du på når du sover?  

896 stemmer

1. 1. Hva har du på når du sover?

• Undertøy?
      577
    • Undertøy+T-skjorte
      100
    • Pysjamas/nattkjole
      25
    • Kommando (naken)
      193

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjennomsnitts temperaturen på rommet mitt er 14 grader, så er jeg en jævla høy person med altfor liten dyne.. så trer jeg alltid dyna over hodet å da stikker føttene ut, derfor sokker!

7955611[/snapback]

Søtt.

Skrevet
Vi bryr oss ikke om en person :)

:tease:

7956596[/snapback]

Jeg skal snike meg inn når du sover, så skal jeg putte på deg sokker, og eventuelt boxer vis du ikke har p ådeg da.. Så skal jeg ta på deg litt... Kose med deg.. Ta litt bilder, sånn at jeg har minnene

Skrevet
Vi bryr oss ikke om en person :)

:tease:

7956596[/snapback]

Jeg skal snike meg inn når du sover, så skal jeg putte på deg sokker, og eventuelt boxer vis du ikke har p ådeg da.. Så skal jeg ta på deg litt... Kose med deg.. Ta litt bilder, sånn at jeg har minnene

7956650[/snapback]

Hold deg unna RPP med de.. :p

Gjest member-101642
Skrevet

Sover bare i boksershorts, alt annet blir for posete og tungvint.

Skrevet
Sover bare i boksershorts, alt annet blir for posete og tungvint.

7961441[/snapback]

ja det er vel ikke noe mer posete og tungvindt enn å sove naken :hmm:

Skrevet

han tenker vel på pysjamas/T-skjorte da. Jeg er helt enig, det er utrolig ubehagelig å forsøke å sove i såpass mye klær. En enslig T-skjorte vrir seg, og er bare ekkel...

Skrevet

vet da det :p prøver bare å være litt sarkastisk, men det ser aldri ut til å funke så bra på trykk :roll: selv har jeg ikke sovet med pysj siden jeg var 10 eller noe...

Gjest medlem-105476
Skrevet

Varierer veldig. Noen ganger sover jeg med klæra på hele natta, andre ganger med t-skjorte, sokker og bokser, noen ganger med bare bokser og enkelte ganger med bokser og sokker. Blir ofte litt kald på beina, dyna er litt kort, har blitt for høy ...

Skrevet (endret)
Ken en moderator få satt opp Sokker og boxer som et alternativ i den forpulte pollen?!?! JEG VIL Å STEMME!!  :realmad:

7962005[/snapback]

Tror ikke moderatoen kEn gjøre noe som helst jeg :p

Endret av DJ_Dark

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...