Gå til innhold

Star Wars Galaxies - Going Down. (Har du sluttet?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, må si meg enig om at den sosiale atmosfæren var veldig bra i SWG.

Jeg likte spesiellt det med at folk som lagde gode armorer og gav en god pris ble kjente. Det økonomiskesystemet var veldig bra og endret seg kjappt etter endringer, feks hvis en viktig smith sluttet å spille,

Jeg spillte swg fra dag 1 det kom til norge, og må si at jeg mistet interessen for spillet etter at kjøretøyene kom, likte bedre at mounts var det beste.

Husker den uendelige jakten etter lightniggunen til rett pris under, den store holohunten, alle de store smedene hadde stoppet butikken og det var deflasjon i markedet.

Skuffelsen da jeg hadde skaffet en speeder og dro for å se ewokene var stor. Patetisk plassert i trebyen, de sto inne i vegger eller kikket tomt mot ingenting, husker at det onde i meg tok overhånd og jeg drepte så mange ewoker jeg kunne.

jeg mislikte med speederne at man kunne utforske en planet på minutter du bare suste rundt, mistet gleden i å utforske Sw universet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle MMORPG`s som er idag vil gå under før eller senere. Grunnen til det er at det er altfor lineært og kjedelig. Det er ingen utfordring i spillet, men med neste generasjons MMORPG så blir det forhåpentligvis slutt på det.

Age of Conan samt Darkfall vil ha slåssemotorer som er realtime. Bare å ha noe sånt skaper du dynamisk innhold hvor folk kan ha det morro hele tiden.

Skrevet

må si meg enig i at dagens MMORPG er for "flatt"

Men hva er forskjellen fra dagens og "realtime" slossemotorer? at man spiller mer som et fps, og skaden du får beregnes etter hvor du treffer, og ikke etter tilfeldig?

Skrevet (endret)

Høres jo rimelig bra ut, men det er kun 60,- (ca.) forskjell på prisen i england og i norge (www.cdon.no) så om det lønner seg er vanskelig å si, siden frakten kan bli høyere.

Endret av Grim Aramis
Skrevet
må si meg enig i at dagens MMORPG er for "flatt"

Men hva er forskjellen fra dagens og "realtime" slossemotorer? at man spiller mer som et fps, og skaden du får beregnes etter hvor du treffer, og ikke etter tilfeldig?

Jepp slipper å tenke og klage over stats hele tiden. Da slipper man problemet med den og den klassen er Overpowered.

Du beveger sverdet selv i Age of Conan og det gjør ting mer utfordrende og interaktivt istedenfor å spamme F1,F2,F3 for automatiske spells og slike ting.

Får frysninger bare jeg tenker på dagens MMORPG. WoW er spesiellt ille :O Men samtidig det mest populære.....fatter ikke.

Skrevet
Høres jo rimelig bra ut, men det er kun 60,- (ca.) forskjell på prisen i england og i norge (www.cdon.no) så om det lønner seg er vanskelig å si, siden frakten kan bli høyere.

Prisen du ser på Play.com er INKLUDERT frakt. ;)

Skrevet

Kan vel si det sånn at SWG er et døende spill, det blir drevet av en gjeng komplett uduglige på det å drifte et spill med så mye potensiale. Combat upgrade er ikke det som har drept spillet, men det faktum at de aldri greier å rette opp i bugs og ghele tiden introduserer nye bugs. Synd egentlig, men dette har kostet dem mange spillere. Var vekldig aktiv men kan ikke forsvare å betale for ett produkt så fullt av bugs osv. Kjempebra community, som dessverre blir bare mindre og mindre..

Skrevet

Er litt trist egentlig - har gått helt over til EQ2 som også er utgitt av SOE og det er helt annen verden. Flott spill med masse quests og så langt ingen bugs som jeg har merket "på kroppen", i motsetning til SWG hvor bugs var noe som fulgte deg fra bunn til topp. Utrolig at to spill som ligger så langt fra hverandre sett i en "bug"-aktig vinkel ;) kan være i samme firma.

Skrevet

hva er det med folk og quests i mmorpgs? ..

det var allt jeg hørte om wow også, masse quests! woho.

hva er det som er så sabla morro med quests ? quests meg her og quests meg der.

blir jo bare en halvkamuflert level grind.

Skrevet

Spillt SWG siden august i fjor og gikk over til wow rundt cu siden jeg hatet det. Men etter ca 2 måneder hos blizzard konkluderte jeg med at det sosialt i wow = 0! i forhold, og det er mer eller mindre like dølle grinds bare uten den mer spennende craftingen, entrtainers osv...

Dro tilbake og nå er cu en fin ting synes jeg. Det at folk whiner fordi DOC/TKM ikke lenger ruler gata er bare fordi de ikke har forstått det nye systemet...tkm, mpike 4000 doc fks er nå mer en bra nok for ¨å soloe elder krayts....

Etter p22 herpa endel ble det jo kaos intill de gikk tilbake til pre p22 xp levler...så med mindre de nerfer alt til helvete og skrur av serverene så blir jeg enda en liten stund til. Og ja...det er servere uten befolkning i disse dager, men andre som Bria og Ahazi er like tungt befolket som før:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...