Gå til innhold

T290i? Bedre enn min gamle T610?


DE1

Anbefalte innlegg

Jeg skal altså ha ny mobil.

 

Min T610 gikk til skeis.

 

Er T290i bra?

 

Så et tilbud fra Expert: Sony Ericsson T290i - 290,- med 100,- ringetid..

Er det en bra kontantkorttelefon? Bedre enn T610 som jeg har fra før?

 

Skal ikke ha en dyr en, men en som varer i et og et halvt år (til konfirmasjon)

 

Vær vennlig å gi meg tips :)

 

Dag-Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fjortis har jo ingen ting med å ha kamera eller ikke å gjøre :whistle:

men den har ikke kamera eller noe spesielt med funksjoner, så din t610 er nok bedre

 

Tenkte mer på dette jeg:

 

"eller noe spesielt med funksjoner"

 

Hehe :p

 

Kan den sende sms og ringe så er det OK :p

 

Den dagen det blir over 4-5 megapixler på mobil skal jeg begynne å bry meg om det :p

Lenke til kommentar

Kjøpte denne som en reservetelefon da min Sx1 var på verksted (i 6 uker)

Den er veldig treg på meldinger, man kan vente opp mot 10 sek før teksten kommer opp på skjermen. Alle tastetrykk blir registrert (ikke som på z600) så man kan skrive veldig fort, det tar bare litt tid før man ser hva man har skrevet. Dette er ganske irriterende da man må lese over meldingen etterpå for å se om man noe er feil pga ordboken.

Den kan motta mms, men det er svært vanskelig å se hva bildene skal forestille pga den dårlige skjermen.

 

Telefonen er helt grei til den prisen man betaler for den. Jeg betalte 399 og den er ikke verdt så mye mer. En ok og liten telefon som kan brukes av og til, men 1 1/2 år hadde jeg ikke klart. Legg heller på noen hundrelapper og kjøp en bedre telefon :)

 

Edit: Hvis du ikke var for mye plaget med hastigheten på din T610, skulle det ikke være store problemene å skrive på T290

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke kjøpt denne om jeg kun trenger en som kan ringe med og motta sms/mms. Den er så utrolig treig, prøvde den på elkjøp her om dagen. Orker rett og slett ikke å prøve den ut mer, for den er så treig. Legg heller i noen kroner å kjøpe en annen som f.eks Siemens C65. Tror man kan få den til rundt 4-600kr med kontantkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...