Gå til innhold

Problemer med skjermkort driver ati


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skrev 2 på dette spørsmålet, ikke sant?

 

The graphics driver supports two different methods of thread local storage.

The first method is fast but might immediately abort when used with

WineX, VM emulators or some other advanced programming tools.

The second method is up to 10% slower in a few rendering cases

but does cope nicely with any sort of exotic software.

 

For more details on this topic, please see the readme.

 

If not totally sure about your needs, then please select "0 - default".

 

0 - default (FireGL workstation boards: fast)

1 - fast operation (only for standard gnu C/C++ OpenGL applications)

2 - compatible operation (for WineX, VM emulators and some profilers)

 

Which storage method do you want to use? [0] 2

 

Edit: forøvrig så er default svar helt kurante.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...