-Jungeldyret 5 Report post Posted August 18, 2005 Hei! I hvilken mappe kan jeg finne radio commandsa til cs? Jeg mener sånn at jeg kan bruke de til f.eks mixe sanger. Quote Share this post Link to post
A.J Green 6 Report post Posted August 18, 2005 Finnes ikke lenger. Du må nok bare laste ned og innstalere en eldre versjon av cs. Så vil du finne dem under Sound eller noe slikt Quote Share this post Link to post
keasb3y 0 Report post Posted August 18, 2005 (edited) GFCscape. Les readme, tror det skal være en. Du kan hvertfall hente ut lydfilene fra .gfc-filene i SteamApps-mappen. Edited August 19, 2005 by XoRc Quote Share this post Link to post
Newt32 109 Report post Posted August 18, 2005 Husker lydene lå i sound mappa til 1.5.. det var litt digg. Man kunne lage sine egne lyder.. ganske fet PS: Inlegg 1000 Quote Share this post Link to post
BigJackW 112 Report post Posted August 19, 2005 http://nemesis.thewavelength.net/files/files/gcfscape129.exe. Les readme, tror det skal være en. Du kan hvertfall hente ut lydfilene fra .gfc-filene i SteamApps-mappen. Den linken er vel ikke så veldig god?? eller hva? Quote Share this post Link to post
keasb3y 0 Report post Posted August 19, 2005 Tja, linken i seg selv er riktig, jeg hadde bare byttet om litt. Du vet, det er lov til å tenke selv også. Quote Share this post Link to post
BigJackW 112 Report post Posted August 19, 2005 Jeg fjør det, men denvirka ikke da heller. Men nå. Quote Share this post Link to post