phnx85 Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 (endret) Jeg er en level 34 NE Priest. Har gjort alle quest i: Hillbrad Foothills Wetlands Loch Modan Redridge Mountains Duskwood Westfall Teldrassil The Shimmering Flats Kanskje ikke alle, men de jeg har fått. Hvor bør jeg nå dra for å queste? Har begynt i Arathi Highlands, men nå har jeg bare quest som e 38+ og som jeg ikke klarer. STV er et alternativ, men blir ganket så ofte der, STV er en forbanna horde infisert jungel Har også noen quest i Gnomeregan, men de må jeg ha hjelp for å fullføre. Endret 18. august 2005 av phoen|x
Islanbadsj Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Synes STV er en glimrende plass, viss du finner en eller to på din level eller litt høyere kan dere queste i lag. Da er det kanskje mindre sjans for at du blir ganket også.
phnx85 Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 Jeg har en kompis som er level 44 mage som jeg bruker å queste i lag med, men det er ikke alltid han har mulighet til å ta quest sammen med meg. Men når jeg quester alene så plages jeg.
Canute Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 (endret) Nå vet ikke jeg hvor mye quest det er for alliance i Desolace, men det er jo perfekt for din level iallfall. edit: Det er generelt lite folk i desolace. Endret 18. august 2005 av Zevz0r
phnx85 Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 Nå vet ikke jeg hvor mye quest det er for alliance i Desolace, men det er jo perfekt for din level iallfall. edit: Det er generelt lite folk i desolace. Det var nettop det jeg tenkte på. Men hva er enkleste rute til Desolace? Jeg prøvde først å gå fra Ashenvale til Stonetalon Mountains (en kompis sa det var en snarvei i Ashenvale en plass, men jeg fant den ikke. Hvis jeg går gjennom The Barrens blir det gankfest2k (har gjort det før ) Det enkleste må da vell være å fly til Feathermoon å gå nord?
Nosferatu Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 (endret) Det er en hule som går fra ashenvale til stonetalon, Se vedlagt kart Endret 19. august 2005 av Nosferatu
phnx85 Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 Det er en hule som går fra ashenvale til stonetalon, Se vedlagt kart Se der ja, den la jeg ikke merke til
str00tz Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 kjøp alle "page of" items`ene på AH for 10s stykk, og lever dem i STV for mega XP gain
Keylar Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Har du vært i desolace?. Questene begynner akkuratt å bli bra for deg der.
phnx85 Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 (endret) Har du vært i desolace?. Questene begynner akkuratt å bli bra for deg der. Hvis du leser tråden er jeg på tur dit st00tz: Hmm, kanskje det Endret 19. august 2005 av phoen|x
Thel Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 kjøp alle "page of" items`ene på AH for 10s stykk, og lever dem i STV for mega XP gain eller bare gjør masse quests i stv og ta vare på alle sidene du finner, og ettervert når du bare mangler noen få sider kan du kjøpe de siste sidene, eller bytte mot de sidene du har dobbelt av! Det gjorde jeg, så da får du gjort masse quests mens du samler sidene.. Ellers er desolace en fin plass. H.kon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå