Gå til innhold

Hvor bør jeg dra nå å queste?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er en level 34 NE Priest. Har gjort alle quest i:

• Hillbrad Foothills
  • Wetlands
  • Loch Modan
  • Redridge Mountains
  • Duskwood
  • Westfall
  • Teldrassil
  • The Shimmering Flats

Kanskje ikke alle, men de jeg har fått.

Hvor bør jeg nå dra for å queste? Har begynt i Arathi Highlands, men nå har jeg bare quest som e 38+ og som jeg ikke klarer. STV er et alternativ, men blir ganket så ofte der, STV er en forbanna horde infisert jungel :p Har også noen quest i Gnomeregan, men de må jeg ha hjelp for å fullføre.

Endret av phoen|x
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en kompis som er level 44 mage som jeg bruker å queste i lag med, men det er ikke alltid han har mulighet til å ta quest sammen med meg. Men når jeg quester alene så plages jeg.

Skrevet (endret)

Nå vet ikke jeg hvor mye quest det er for alliance i Desolace, men det er jo perfekt for din level iallfall.

edit: Det er generelt lite folk i desolace.

Endret av Zevz0r
Skrevet
Nå vet ikke jeg hvor mye quest det er for alliance i Desolace, men det er jo perfekt for din level iallfall.

edit: Det er generelt lite folk i desolace.

Det var nettop det jeg tenkte på. Men hva er enkleste rute til Desolace? Jeg prøvde først å gå fra Ashenvale til Stonetalon Mountains (en kompis sa det var en snarvei i Ashenvale en plass, men jeg fant den ikke. Hvis jeg går gjennom The Barrens blir det gankfest2k (har gjort det før :( ) Det enkleste må da vell være å fly til Feathermoon å gå nord?

Skrevet (endret)
Har du vært i desolace?.

Questene begynner akkuratt å bli bra for deg der.

Hvis du leser tråden er jeg på tur dit :p

st00tz: Hmm, kanskje det :hmm:

Endret av phoen|x
Skrevet
kjøp alle "page of" items`ene på AH for 10s stykk, og lever dem i STV for mega XP gain :)

eller bare gjør masse quests i stv og ta vare på alle sidene du finner, og ettervert når du bare mangler noen få sider kan du kjøpe de siste sidene, eller bytte mot de sidene du har dobbelt av! Det gjorde jeg, så da får du gjort masse quests mens du samler sidene.. Ellers er desolace en fin plass.

H.kon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...