Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med broadpark sidene... noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer meg ikke inn på broadpark.no Jeg kommer meg heller ikke inn på login siden til musicbrigade, da loginen for nextgentel kundene ligger på Broadpark sitt domene. Er det noen andre? Eller er det noen som har en peil på hva som skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kommer meg ikke inn på broadpark.no Jeg kommer meg heller ikke inn på login siden til musicbrigade, da loginen for nextgentel kundene ligger på Broadpark sitt domene. Er det noen andre? Eller er det noen som har en peil på hva som skjer?

Hei,

Kommer ikke inn på broadpark.no heller - akkurat nu.

Men jeg kommer inn på games.broadpark.no - mystisk!

Mvh

Kimmer

Skrevet
Jeg kommer meg ikke inn på broadpark.no Jeg kommer meg heller ikke inn på login siden til musicbrigade, da loginen for nextgentel kundene ligger på Broadpark  sitt domene. Er det noen andre? Eller er det noen som har en peil på hva som skjer?

Hei,

Kommer ikke inn på broadpark.no heller - akkurat nu.

Men jeg kommer inn på games.broadpark.no - mystisk!

Mvh

Kimmer

Det var Ganske rart :ermm: Håper den kommer opp snart igjen. Bruker musicbrigade ofte :thumbup:

Skrevet (endret)

Sikkert en server som har downtime siden Nextgentel hovudsida også er offline. :thumbdown:

Lenge det skulle vare da. Mon tro de har fått "tidsur" på servern? :hmm:

Endret av TeCh2pe
Skrevet

Fra ngt.no :

Driftsmeldinger

Arbeid i nettet.

Det vil i natt foregå arbeid i vårt nett som gjør at noen tjenester som Broadpark, Kundesider, enkelte hjemmekontorløsninger etc i perioder vil være utilgjengelig. Det vil være mulig å sende e-post via Broadpark, men i perioder får man ikke lest epost. Internett-forbindelse og NextPhone vil IKKE være berørt (med unntak av noen få kunder i Bergens-området). Arbeidet blir avsluttet innen kl. 06:00

17.08.2005

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...