Uxzuigal Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Velkommen til 3D Kort Valget 2005! Jaja, så er det tid for valg igjen, valgets kvaler brenner som bare det, ikke bare i politikken Nå er det på tide å velge en ny kandidat til å vise meg nye fine farger fremover, kanskje ikke i fire år, men vi få se hvor lenge det holder! Valget er klart på et punkt: Vi velger ekstremt i år: Geforce 7800GTX, men problemet ligger om vi skal velge til Rødt (Gainward) eller Blått (XFX)! Begge sider har sine gode argumenter, ting og tang, bla. er Gainward sin sterke side Overclokings garanti mens XFX har "Dobbelt Livsgaranti" (Dvs. Livsgaranti som holder selv om du selger produktet til en annen person!). Her er vår røde kandidat i år: http://www.norek.no/k/ki.asp?sku=310686&cks=PRL Og i det andre hjørnet, vår blå kjempe: http://www.norek.no/k/ki.asp?sku=311291&cks=PRL Jeg har egentlig vært trofast revlusjonist og valgt rødt de siste 3 kortene jeg har hatt i min maskin, men nå er valget blitt vansklig, Gainward kortet er ikke på lager akkurat for øyeblikket, men det er XFX kortet. En annen ting er at XFX kortet har høyere clock enn Gainward, men det betyr ikke nødvendigvis at det er bedre kort for det. Gainward kortene, de 2 siste jeg har hatt har også hatt noe problemer med viftene (til tider bråkete *Les: Skranglete*) men det har for det meste vært stille, ingenting et dytt med fingeren ikke fixer. Men de har nå et nytt viftesystem, så dette kan kanskje ha endret seg nå. XFX er noe dyrere enn Gainward (50kr eller så). Dillemaet er mellom disse to kortene, og det jeg ber folk i salen å gjøre nå er å trykke på knappene sine å si sin mening, hvem ville du valgt, og hvorfor? Det jeg enkelt og greit er ute etter: Kortet med best ytelse, bundel og andre ting har ingenting å si for meg, jeg skal spille Quake 4, UT2007 da er jeg fornøyd. La Valgkampen Begynne!!
Uxzuigal Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 (endret) Tja, de lakket det rødt før, kanskje de har blitt litt mer senterpartiet iløpet av det siste året, men vifte systemet er hvertfall rødt fremdeles ) Men, trenger feedback på denne saken folkens Endret 18. august 2005 av Snabben
Uxzuigal Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 Har xfx selv...gå for xfx du =) Hehe, vil gjerne har litt mer utdyping om du gidder, hvorfor XFX ovenfor Gainward etc?
Uxzuigal Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 Etter en hard valgkamp har vi funnet vinneren: XFX , De konservative blå vinner! Etter en god lang diskusjon med mine rådgivere og running mates, har vi funnet ut at blå ekstremisme er noe som passer for de fire neste åra
Krankemot Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Bare jeg somk synes dette ble dumt? klokka var 3 på natta da, man må få lov (?) til å lage litt rare tråder
Uxzuigal Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 Nok kjedelige tråder på forumet, så hvorfor ikke lage noe liv rundt topic? Fått feedback på at folk syntes det var underholdene også Uansett så er jeg en meget rar og skummel person, så pass dere:)
Krankemot Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 etter det eg se, så var klokka 01.15... da tror jeg din klokke også går en time feil...
KimmiK Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Jeg ville gått for dette hvis du først skal kjøpe deg 7800GTX, EVGA leverer markedets desidert beste garanti!
vstr Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 ja. forum klokken går 1 time for sakte iforrhold til min klokke på PCen. men alikavel, så var ikke klokken 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå