Gå til innhold

Tråden for og om E730


posse

Anbefalte innlegg

Da prøver vi å samle alt om E730 i denne tråden ;)

 

Da har jeg bestillt denne go`klumpen fra mpx.no.:p

 

Her kan dere poste negative og postitve sider med denne telefonen!:p

 

Dama bestilte seg en slik for en uke siden og den var bare LEKKER!

 

Den telefon hun har kan hun slå av kamera/zoome lyd.:p

 

Jeg lurer FÆLT på om den jeg har bestilt har nyere FW? Slik at denne lyden ikke kan skrues av? :dontgetit:

 

Kan man svare på SMS/bruke telefonen mens man hører radio/mp3?

 

Moderator: Flytt denne hvis den er i feil kategori

Endret av posse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lyd kvaliteten på radioen og mp3 er eksemplarisk! Klar,tydelig og den spiller klart når det er maks volum også.

 

Batterilevetiden er ikke noe spess og skryte av, 3-4dager ved normalt bruk.

 

Btw, man kan skru AV kamera lyden hvis dere ikke viste dette ;)

 

Edit: Anbefaler denne telefonen til alle som vil ha en Liten,flipp flapp og NY telefon.

Endret av posse
Lenke til kommentar
Har et lite problem angående denne telefonen, når jeg laster ned bilder fra andre telefoner eller fra pc'n og skal bruke de som bakgrunnsbilder i hovedskjermen fyller de ikke ut hele skjermen. Noen som har en løsning på dette? Når jeg tar bilder med tlf funker det som det skal... :dontgetit:

sjekk at oppløsningen på de bildene du laster inn er lik oppløsningen på kamerabildene. Trolig klarer ikke mobilen å endre oppløsningen godt nok selv.

 

Bilder av og med telefonen?

Lenke til kommentar
Har et lite problem angående denne telefonen, når jeg laster ned bilder fra andre telefoner eller fra pc'n og skal bruke de som bakgrunnsbilder i hovedskjermen fyller de ikke ut hele skjermen. Noen som har en løsning på dette? Når jeg tar bilder med tlf funker det som det skal... :dontgetit:

sjekk at oppløsningen på de bildene du laster inn er lik oppløsningen på kamerabildene. Trolig klarer ikke mobilen å endre oppløsningen godt nok selv.

 

Bilder av og med telefonen?

Skjønte ikke det siste du sa der men "Bilder av og med telefonen"?

Når jeg tar et bilde med tlf får det en oppløsning på 640*480 dette dekker hele skjermen,tar jeg et bilde jeg har fått fra pc'n f.eks som er 1024*768 dekker ikke dette hele skjermen. Bare litt på midten. Er det sånn på deres tlf også? :ermm:

Lenke til kommentar
Betyr dettte at man kan endre meldingstone også, eller bare alarmtone. HVis meldingstone kan endres skal jeg seriøst vurdere denne!

Har ikke funnet det. Gikk fint å endre ringetonen, alarm og vekking til mp3, men ser ut til at meldingstonene er 10 forhondsvalgte toner.

 

Hvis noen finner ut at det går, så si i fra!

Lenke til kommentar
Har et lite problem angående denne telefonen, når jeg laster ned bilder fra andre telefoner eller fra pc'n og skal bruke de som bakgrunnsbilder i hovedskjermen fyller de ikke ut hele skjermen. Noen som har en løsning på dette? Når jeg tar bilder med tlf funker det som det skal... :dontgetit:

Du må bruke bilder med oppløsning på nøyaktig 176*220 då går det bra !! ;)

Lenke til kommentar
Har et lite problem angående denne telefonen, når jeg laster ned bilder fra andre telefoner eller fra pc'n og skal bruke de som bakgrunnsbilder i hovedskjermen fyller de ikke ut hele skjermen. Noen som har en løsning på dette? Når jeg tar bilder med tlf funker det som det skal... :dontgetit:

Du må bruke bilder med oppløsning på nøyaktig 176*220 då går det bra !! ;)

Fikk det til å virke! Tusen takk! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...