Gå til innhold

Tråden for og om E730


posse

Anbefalte innlegg

Hvordan er minnet på denne? den har jo ikke minnekort, men funker internminnet greit? hvor mange mp3 kan du ha?

 

Kan man "leke seg" i bilegalleriet, ta nye utsnitt av et bilde osv? Sette ned oppløsning på et bilde?

 

Jeg står mellom e730 og z500 seh ;)

Altså.. Jeg har 7 sanger, cirka 25 bilder med relativt høy oppløsning, 6 eller 7 filmer. Noen på opptill 3 minutter. Og jeg har 50 mb igjen... Du kan nok ha 25-30 sanger innpå mobilen...

 

Når bilder er tatt, kan man legge til effekter som rammer, endre til sepia, svart/hvitt, Negativ og alle de. Du kan også legge til ikoner ol på bildet. JEg tror ikke du kan endre oppløsning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:dontgetit: Har veldig lyst å kjøpe Samsung E730. Har alltid brukt Nokia og har nå Nokia 3220 fra før av. Men lurer på om man kan bruke mp3 som ringelyd, og stemmer det at man ikke kan velge meldingslyd selv? Er kalenderen like god som Nokia sine kalendere? Hva med vekkerklokke? Kan man spille musikk uten å bruke øreproppene?

 

Det viktigste for meg er vel kalender, vekkerklokke og at man kan bruke spesielle ringelyder(mp3, funtones, realtones osv..) Feks kan ikke nokia 3220 bruke den ringetonen som synger navnet ditt, kan E730 bruke den?

 

 

Ellers bare kom med positive og negative oppdagelser av Samsung E730 :)

Lenke til kommentar
:dontgetit: Har veldig lyst å kjøpe Samsung E730. Har alltid brukt Nokia og har nå Nokia 3220 fra før av. Men lurer på om man kan bruke mp3 som ringelyd, og stemmer det at man ikke kan velge meldingslyd selv? Er kalenderen like god som Nokia sine kalendere? Hva med vekkerklokke? Kan man spille musikk uten å bruke øreproppene?

 

Det viktigste for meg er vel kalender, vekkerklokke og at man kan bruke spesielle ringelyder(mp3, funtones, realtones osv..) Feks kan ikke nokia 3220 bruke den ringetonen som synger navnet ditt, kan E730 bruke den?

 

 

Ellers bare kom med positive og negative oppdagelser av Samsung E730 :)

Heisann! Man kan ha selvvalgt ringetone og vekkeklokke. DVS at man kan bruke mp3 eller midi. Man kan spille musikk uten ørepropper, men radioen funker bare med ørepropper.

Meldingslyden kan du ikke endre på... eller du kan velge mellom 10 stk eller noe sånt, men ikke legge inn egen.

Kalenderen er veldig lik nokias

 

ellers en utrolig bra telefon! :D

Lenke til kommentar

Har hatt lyt på denne telefonen lenge nå, og jeg skal ha den!

Lurte bare på en ting, hva tror dere er lurest? Å kjøpe den med et eller annet ferdig abbonoment eller å kjøpe den uten noe som helst og heller kjøpe et billig abbonoment som for eks. et av Chess sine?

Lenke til kommentar

Hvor kjøpte du den? Jeg ville personlig ha kjøpt den med et abonnement og bindingstid i en butikk. Det er tryggere om noe skulle skje med telefonen, og den må på sørvis. I tillegg så er ikke den økonomiske forskjellen veldig stor (mange er uenig i dette) ved å kjøpe telefon med bindingstid og ikke.

Lenke til kommentar
Hvor kjøpte du den? Jeg ville personlig ha kjøpt den med et abonnement og bindingstid i en butikk. Det er tryggere om noe skulle skje med telefonen, og den må på sørvis. I tillegg så er ikke den økonomiske forskjellen veldig stor (mange er uenig i dette) ved å kjøpe telefon med bindingstid og ikke.

Kjøpte den på mpx.no, og jeg må si det var fart i sakene der... bestillte den på tirsdag(04.10) og på onsdag(05.10) så var den kommet på postkontoret her, dette med vanlig servicepakke:D må ned å hente den nå, klør i fingrene!

 

Om det er billigere eller ikke kommer helt an på hvordan og hvor mye telefonen brukes, til mitt forbruk vil jeg tippe denne løsningen var det beste(håper jeg:P).

Endret av Dozer_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...