Neptun_ Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 (endret) Jeg vil gjerne åpne med: Faen. Nå skal jeg for en gangs skyld spille litt Max Payne, og installerer spillet. Men når spillet starter kommer det opp en stygg feilmelding. Det samme skjedde da Share the pain skulle låne spillet. Før det virket det, og det var første gang spillet var installert. Nå har jeg formatert og diverse, så jeg måtte installere det på nytt. Dette irriterer meg, det skjedde med et annet Max Payne-spill også. (En venn av meg som eide det). Hvordan er dette mulig? Går det an å fikse problemet? Dette irriterer meg. Endret 17. august 2005 av Neptun_
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 har du nyeste oppdateringer til driverne til skjermkortet ditt?
Neptun_ Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 (endret) Intet mer, intet mindre. Edit: Jada, driverne er tipp-topp oppdatert. Endret 17. august 2005 av Neptun_
Share the pain Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 har du nyeste oppdateringer til driverne til skjermkortet ditt? Det er utelukket, Jeg har ikke samme driver som Neptun_, og jeg prøvde spillet på en bærbar dell, her en dag. Samme problem.
Equilibrium Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 last ned patch 1.05, det funka hos meg når jeg fikk en sånn melding.
Neptun_ Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Tuuuuuusen takk. Nå funker det! *Spille*
Deadringer Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 morsom post! man må laste ned nyeste max payne patch for å kunne spille det i windows xp. enkelt og greit
Winydancer Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 morsom post! man må laste ned nyeste max payne patch for å kunne spille det i windows xp. enkelt og greit Okei? Det er jo veldig sakli.. Stabile Windows..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå