Dollarglis Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Hei. Nokia N91 er en telefon jeg bare må ha, men er litt usikker på når den kommer. Noen so kan hjelpe meg med å fortelle når den sannsynligvis kommer. Takk
B4stian Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Er vel ikke bestemt noen dato ennå, hvertfall ikke etter det jeg har fått med meg, men den kommer nok hvertfall ikke før jul hvis ikke senere.
Dollarglis Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 det blir såpass lenge å vente ja, det var jo kjipe greier. Begynner å bli lei av min 1 år gamle e800 nå....
zand Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Så på et eller annet forum at en sveitisk operatør skulle lansere den første uken i oktober. Skal se om jeg klarer å finne link til den aktuelle posten.
B4stian Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Så på et eller annet forum at en sveitisk operatør skulle lansere den første uken i oktober. Skal se om jeg klarer å finne link til den aktuelle posten. Oi... det var da tidlig, men pleier ikke sånnt ting å dras ut? Husker at K750i skulle komme i begynnelsen av mai, 15. mai, 22. mai osv...
zand Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Når det ble endelig bestemt at 23. mai (?) var datoen den skulle lanseres så fikk jo alle den da. Litt forvirrende er jeg enig i at det var i begynnelsen.
genser Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Det eneste fastslåtte er at den skal komme i 4. kvartal i år. Det er meget ulikt Nokia å gi ut mobilen hos en operatør først, men mulig de gjør det denne gangen. I hvert fall er denne mobilen i høyeste grad en nykomling, og da er "Rykter og nykomlinger" riktig forumseksjon. Tråd flyttes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå