maggot69 Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Hei! Det er litt flaut å spørre om dette føler jeg, men jeg har aldri helt skjønt disse verdiene som står definert på våpnene. Selv om jeg har prøvd endel forskjellige våpen oppimellom. Har prøvd en hunter den siste tiden og lest på noen andre forum om attack speed på de forskjellige pet'ene. Det virker nesten som om jo lavere verdi du har på speed...jo raskere er våpnet eller pet'en !!! Kan noen prøve å forklare dette for meg ???
Amd_Barton Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 speed går på sekunder feks arcanite reaper svinger hvert 2,8 sek (2.80speed) mens en liten dagger kan sving på 1,3 sek
Dandar Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 (endret) speed går på sekunder feks arcanite reaper svinger hvert 2,8 sek (2.80speed) mens en liten dagger kan sving på 1,3 sek 3.8 speed Endret 16. august 2005 av Dandar
maggot69 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 (endret) speed går på sekunder feks arcanite reaper svinger hvert 2,8 sek (2.80speed) mens en liten dagger kan sving på 1,3 sek 3.8 speed Okey...nå skjønner jeg....hvis du sammenligner Arcanite Ch. og Arcanite reaper så har AC og AR lik dps, men AC er raskere enn AR. Vil det si at AC "dreper" raskere enn AR hvis du ser bort i fra "Equip" og "Chance on hit" verdier....er sikkert helt på bærtur nå men.... Edit: Kommer vel selvsagt an på hvem klasse som bruker den muligens.... Endret 16. august 2005 av maggot69
Exeter Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 (endret) AR har høyere top dmg som vil si høyere crit ved MS feks. Feks. AC slår 3 ganger på 10 sec med 100dmg AR slår 2 ganger på 10 sec med 150dmg Så det kommer ann på hvordan du spiller/klasse osv Bare legge til: Jeg som warrior liker å kjøre få slag men satser på et par gode slag kanskje ett crit = masse dmg. Men bommer jeg på 1 eller 2 slag blir det laaaang tid melleom hver gang jeg dealer dmg. Endret 16. august 2005 av Exeter
Pug Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 speed går på sekunder feks arcanite reaper svinger hvert 2,8 sek (2.80speed) mens en liten dagger kan sving på 1,3 sek 3.8 speed Okey...nå skjønner jeg....hvis du sammenligner Arcanite Ch. og Arcanite reaper så har AC og AR lik dps, men AC er raskere enn AR. Vil det si at AC "dreper" raskere enn AR hvis du ser bort i fra "Equip" og "Chance on hit" verdier....er sikkert helt på bærtur nå men.... Edit: Kommer vel selvsagt an på hvem klasse som bruker den muligens.... Jepp, du er på bærtur =) DPS=Damage per Second. Altså om du ikke hadde hadde brukt noen special attacks i det hele tatt skal AR og AC drepe nøyaktig like fort (Om man ser bort fra attack powerern fra AR og +str fra AC) Men AR er mest populær blant warriors fordi mange av attacksene deres er basert på neste slag, og desto mer skade neste slag har, desto mer nytte får de ut fra special attackene sine. (Jeg er ingen warrior, men mener det er slik det funker, det er derfor warriors vil ha slowest mulig våpen med mest mulig min/max damage). AC deriomt er vel mer et paladin våpen (?), fordi pallies har en annen type special attacks. (Kan hende jeg er på bærtur nå, har aldri spilt pally )
chokke Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 speed går på sekunder feks arcanite reaper svinger hvert 2,8 sek (2.80speed) mens en liten dagger kan sving på 1,3 sek 3.8 speed Okey...nå skjønner jeg....hvis du sammenligner Arcanite Ch. og Arcanite reaper så har AC og AR lik dps, men AC er raskere enn AR. Vil det si at AC "dreper" raskere enn AR hvis du ser bort i fra "Equip" og "Chance on hit" verdier....er sikkert helt på bærtur nå men.... Edit: Kommer vel selvsagt an på hvem klasse som bruker den muligens.... Jepp, du er på bærtur =) DPS=Damage per Second. Altså om du ikke hadde hadde brukt noen special attacks i det hele tatt skal AR og AC drepe nøyaktig like fort (Om man ser bort fra attack powerern fra AR og +str fra AC) Men AR er mest populær blant warriors fordi mange av attacksene deres er basert på neste slag, og desto mer skade neste slag har, desto mer nytte får de ut fra special attackene sine. (Jeg er ingen warrior, men mener det er slik det funker, det er derfor warriors vil ha slowest mulig våpen med mest mulig min/max damage). AC deriomt er vel mer et paladin våpen (?), fordi pallies har en annen type special attacks. (Kan hende jeg er på bærtur nå, har aldri spilt pally ) ja du er på bærtur. Warrior sine angrep er instant som ms og overpower, da spiller rå skade inn fordi den legges til hva du teoretisk skal skade på et slag, mens heroic strike, somer på førstkommende slag spiller ikke speed noen rolle, da vil jeg si dual wield (2 våpen) er bedre fordi du lager mer rage, altså mer heroic strike. Kanskje jeg er litt på bærtur og
Pug Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 ja du er på bærtur.Warrior sine angrep er instant som ms og overpower, da spiller rå skade inn fordi den legges til hva du teoretisk skal skade på et slag, mens heroic strike, somer på førstkommende slag spiller ikke speed noen rolle, da vil jeg si dual wield (2 våpen) er bedre fordi du lager mer rage, altså mer heroic strike. Kanskje jeg er litt på bærtur og Hehe ok Så warriors sine primary attacks er som rogues? Instant, og derfor vil dere ha høyest mulig skade på våpenet?
atrax Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 <DPS fra våpenet> + <DPS fra Attack power>*<Weapon Speed> = DPS (DPS fra Attack power: Attack power/14) Dette betyr at jo treigere et våpen er, dess mer skade per slag. Og når vi warriors bruker en del instant angrep, betyr det at det ikke gjør noe om våpenet er treigt.
maggot69 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 <DPS fra våpenet> + <DPS fra Attack power>*<Weapon Speed> = DPS (DPS fra Attack power: Attack power/14) Dette betyr at jo treigere et våpen er, dess mer skade per slag. Og når vi warriors bruker en del instant angrep, betyr det at det ikke gjør noe om våpenet er treigt. Ok folkens...tusen takk for utfyllende svar...utrolig bra forum, har lært masse her....
Amd_Barton Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 speed går på sekunder feks arcanite reaper svinger hvert 2,8 sek (2.80speed) mens en liten dagger kan sving på 1,3 sek 3.8 speed ubs, surra litt der, satt på jobb:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå