Djengo^^ Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Dette har kansje blitt tatt opp før, men jeg gjør det fordet. Personlig elsker jeg Shadow Priest. Det er fordi han gjør utrolig bra skade, samtidig som han er den beste healeren i spillet. Og healinga gjør at han bestandig er i gruppe, med mindre man vil soloe. Likte også Warrioren min som jeg bola til lvl 57, men når Priesten kom et stykke ut i Shadow Talentsa, så er det min nye main. Jeg vil gjerne høre deres meninger og!!
Sjark Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Shadow priest tar det meste i pvp (vis du er skilla da) har sett mange "noober" som ikke kan classen og da er det jo sellfølgelig lett og ta. Men en skilla Shadow Priest kan ta nesten alt untatt Hunter, Warlock, Rogue og shamans easy er selv level 55 Shadow Priest, taper nesten ingen dueller
dimdal Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Jeg vet ikke med dere andre shadow priests, men etter at den stygge trinketen kom så sliter jeg med å ta undead rogues. Eller det vil si, jeg klarer nesten aldri å ta dem. Ellers så synes jeg paladin er sinnsykt bra klasse. De kan løpe inn i folkemengden med udødelig-boble og ta spinnvill AoE så alle Horde bare faller om på flekken.
Vaktmestern Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Jeg vet ikke med dere andre shadow priests, men etter at den stygge trinketen kom så sliter jeg med å ta undead rogues. Eller det vil si, jeg klarer nesten aldri å ta dem. Ellers så synes jeg paladin er sinnsykt bra klasse. De kan løpe inn i folkemengden med udødelig-boble og ta spinnvill AoE så alle Horde bare faller om på flekken. Jeg har enda ikke sett denne spinnville Aoe du snakker om. Tenker du på concecration som gjør omtrent 50 dmg pr sekund?
DezTruckTor Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 JEg har to favoritter i BG: - Shadow priest. Overpowered spellcaster med kraftig healing. Kraftige dotter som dreper, fear og stygge slowing spells. Skjuler seg inn i boblen som absorberer damage, og blir nesten umulig å drepe. - Hunteren. Som klassen med den lengste rekkevidden, sier det seg selv at dette blir rått parti om han greier å holde avstanden til fienden. Så er det bare å legge ut frost trap (som med et talent har muligheten til å stunne alle fiendene i et området for 5 sekunder) og freezing trap. Kan stå langt bake å spamme piler. Overlegent.
mobilfreek Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 min favorit i pvp er nok druid eide alle selvom jeg ikke kunne klassen min. spillte på testserver eide også 3 folk samtidig
NightKeeper Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Shadowpriest og shaman eier ganske hardt i PvP vill jeg si. I wsg som shadowspeccet eier jeg tilogmed rogues på killinglista, pwner hardt med shadow!
Djengo^^ Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 er easy å ta Warlocks og fear-brukere hvis du har Fear Ward, som er Dwarven priest Racial spell.
kunchun Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Jeg vi lsi at shaman er veldig bra pvp class Men får problemer mot en hunter. Siden shamannen ikke har noen spesielle daze så kommer hunteren seg lett unna etter å ha slått deg med et wing clip, så lenge du ikke har lagt ut et totem der da.
chokke Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Jeg vi lsi at shaman er veldig bra pvp class Men får problemer mot en hunter. Siden shamannen ikke har noen spesielle daze så kommer hunteren seg lett unna etter å ha slått deg med et wing clip, så lenge du ikke har lagt ut et totem der da. pet > totem...
kunchun Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Jeg vi lsi at shaman er veldig bra pvp class Men får problemer mot en hunter. Siden shamannen ikke har noen spesielle daze så kommer hunteren seg lett unna etter å ha slått deg med et wing clip, så lenge du ikke har lagt ut et totem der da. pet > totem... Sier noe der ja Tenkte ikke over det jeg i farta.
DeeTee Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Dette er så typisk "Faren min er sterkere enn faren din" tråd.
dimdal Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 (endret) - Shadow priest. Overpowered spellcaster med kraftig healing. Kraftige dotter som dreper, fear og stygge slowing spells. Skjuler seg inn i boblen som absorberer damage, og blir nesten umulig å drepe. Er ikke overpowered spellcaster. Vi har 1 nuke og 2 dots (hvis du er undead, bare 1 hvis du ikke er). Vi har en slowing spell som forøvrig bare har 20yard range uten Shadow Reach talent. Vi skjuler oss ikke inni boblen, vi bruker den som armor fordi armoren vår er laget av papir. Du spiller rogue? Edit: Smite + manaburn + holy fire er ikke akkurat nukes... Endret 16. august 2005 av dimdal
dimdal Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Jeg har enda ikke sett denne spinnville Aoe du snakker om. Tenker du på concecration som gjør omtrent 50 dmg pr sekund? The Irony you understand, did not.
Bautastein Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Paladin er best!!!11uno og blå er den beste fargen!!1 Best i hva?
Thraze Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Jeg har enda ikke sett denne spinnville Aoe du snakker om. Tenker du på concecration som gjør omtrent 50 dmg pr sekund? The Irony you understand, did not. Ironi og sarkasme er 2 forskjellige ting Selv syns jeg shamans er noe helvetes dritt å ta, og prester er alltid stress. Ser mange nevner hunters, som jeg syns er latterlig dårlige, men det er bare meg
purpledonkey Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jeg vi lsi at shaman er veldig bra pvp class Men får problemer mot en hunter. Siden shamannen ikke har noen spesielle daze så kommer hunteren seg lett unna etter å ha slått deg med et wing clip, så lenge du ikke har lagt ut et totem der da. hva kaller du frost shock og earthbind? syns hunters er veldig lette å ta med shamanen min, nettop fordi jeg bare kan bruke frost shock og earthbind så kommer de seg ikke ut av melee range.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå