Gå til innhold

Er warlock mount HELT 100% gratis?


Anbefalte innlegg

Syntes hunters skal få lov til å bruke pet'et sitt som mount.

 

Warlocks bruker omtrent 80G til pet skills, for ikke glemme soulshards som tar opp inventory plass (hunters bruker 1 bag også, men den er det plass til 14x200 kuler og ikke 14 soul shards).

Blizzard har planer om å legge ved et mount quest for huntere i den neste store patchen (som for øverig også inneholder revampen til hunteren (kraftig forbedring, særlig end-game)). Planen er å lage et quest der hunteren skal TEMME mounten sin :w00t:

 

Gleder meg :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syntes hunters skal få lov til å bruke pet'et sitt som mount.

 

Warlocks bruker omtrent 80G til pet skills, for ikke glemme soulshards som tar opp inventory plass (hunters bruker 1 bag også, men den er det plass til 14x200 kuler og ikke 14 soul shards).

Blizzard har planer om å legge ved et mount quest for huntere i den neste store patchen (som for øverig også inneholder revampen til hunteren (kraftig forbedring, særlig end-game)). Planen er å lage et quest der hunteren skal TEMME mounten sin :w00t:

 

Gleder meg :thumbup:

håper den ikke er immune mot freeze trap :p .

Ellers kan man bare gå i konspirasjon med en annen hunter og legge ut freeze trap hver, så bytte på :)

Lenke til kommentar
95% sikker på det ja. Det kompenser for at alle pengene du har brukt på å kjøpe skills til dine pets.

Hva med hunteren da? Han bruker jo litt penger på pet, spesielt på mat.

Uhh penger på mat til pet?

 

har en level 34 hunter, har aldri kjøpt så mye som en skinke til mitt pet :p og hmm skills til pet kjøper du hver 10ende level fra level 20.

 

Warlocks kjøper skills til pet hver andre level.. big difference og i tillegg så er det nesten alltid 3 eller fler minion upgrades du må kjøpe.

Lenke til kommentar
95% sikker på det ja. Det kompenser for at alle pengene du har brukt på å kjøpe skills til dine pets.

Hva med hunteren da? Han bruker jo litt penger på pet, spesielt på mat.

Uhh penger på mat til pet?

 

har en level 34 hunter, har aldri kjøpt så mye som en skinke til mitt pet :p og hmm skills til pet kjøper du hver 10ende level fra level 20.

 

Warlocks kjøper skills til pet hver andre level.. big difference og i tillegg så er det nesten alltid 3 eller fler minion upgrades du må kjøpe.

Du kan glede deg...

 

Jeg personelig bruker ca. 20x200 kuler hver dag til min gun. Jeg lager noen av disse selv til MC/Onyxia som krever mye farming. (2xThorium Bar + 2xDensestone = 200kuler)

Eller så kjøper jeg de som vil si 20x9s=1g80s hver dag.

Samtidig så må peten min mates som koster 18s? for en stack av 5 Roasted quail som den spiser på ca 1time (avhenger av hvor mye den brukes osv.)

 

Samtidig som hunters (skal) temme et nytt dyr ca. hvert 6. lvl for å holde skillsa til dyra "up to date". Dette er ikke nødvendig om du ikke ønsker det, men det er heller ikke skills'a til warlocken. Hunter pets kan ha 5? skills (4 er maks men det er forskjell på dash/dive) horav kun 1 kan kjøpes per 10. lvl. Så hvis en hunter vil ha mest mulig ut av petten sin så må han temme et nytt dyr hvert 6. lvl for så å mate det og holde det aktivt en stund for at du skal få skillen i spellbook. Det å holde en ny pet "happy" er ikke lett hvis du ikke har nok mat. Jeg opplever at den skal mates ca. hvert 10min i 2 timer. (etter egen erfaring)

 

Jeg ser frem til at hunters får temme egen mount, hvis ryktene er sanne.

Lenke til kommentar
Samtidig som hunters (skal) temme et nytt dyr ca. hvert 6. lvl for å holde skillsa til dyra "up to date". Dette er ikke nødvendig om du ikke ønsker det, men det er heller ikke skills'a til warlocken. Hunter pets kan ha 5? skills (4 er maks men det er forskjell på dash/dive) horav kun 1 kan kjøpes per 10. lvl. Så hvis en hunter vil ha mest mulig ut av petten sin så må han temme et nytt dyr hvert 6. lvl for så å mate det og holde det aktivt en stund for at du skal få skillen i spellbook. Det å holde en ny pet "happy" er ikke lett hvis du ikke har nok mat. Jeg opplever at den skal mates ca. hvert 10min i 2 timer. (etter egen erfaring)

Du trenger bare sette ditt nåværende dyr i "banken" og temme et nytt så bruke det nye i noen minutter så vips, så kan du skillen som du kan lære dyret i banken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

lol, tipper ikke Blizzard helt likte ett sånt plutselig rykte,

You've encountered an... ERROR!!!

We're sorry but there has been an error with your request. Please try again later.

 

andre som kommer seg inn?

 

pluss at jeg egentlig synes det er helt stupid at noen classes i det hele tatt skal få mount gratis.

Warlock= Summoning

Paladins= disse har bare flaks som bare får mount av en eller annen hemmelig giver, lol.

Rogues= Stjeler mountet fra der din rase kan skaffe det.

Priest=kongen gir dem en Holy Horse, yiiiiihhaaaaaa!

Hunter=Temmer et beast til å ri på.

Druid= Mountform (du blir til det mountet som nightelfs har eller tauren's har)

Alle andre classes har like flaks som palas. klarer ikke å finne på noe mer :w00t::w00t:

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Syntes hunters skal få lov til å bruke pet'et sitt som mount.

 

Warlocks bruker omtrent 80G til pet skills, for ikke glemme soulshards som tar opp inventory plass (hunters bruker 1 bag også, men den er det plass til 14x200 kuler og ikke 14 soul shards).

Blizzard har planer om å legge ved et mount quest for huntere i den neste store patchen (som for øverig også inneholder revampen til hunteren (kraftig forbedring, særlig end-game)). Planen er å lage et quest der hunteren skal TEMME mounten sin :w00t:

 

Gleder meg :thumbup:

Dette var faktisk noe av grunnen ti lat jeg først startet en hunter...

 

EDIT: Hunters får 18 slots quiver på 60, om du er heldig :p

Endret av eckmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...