hjemme_kos Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 kan man spille psp spill fra minnekortet??? det går jo ann å laste ned spill så jeg lurte på om man kan spille fra minnekortet eller om man må brenne de på umd disker??? har ikke sett umd brenner liksom?? takker for alle svar...
Stru Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Nå spør du om hvordan du kan spille spill på din PSP som er nedlastet. Det er ulovlig og ting som kan føre til piratkopiering skal ikke diskuteres
morningstar665 Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Ja det går faktisk under piratkopiering.
kvakki_ Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Herregud, han mener jo laste ned spill fra yourpsp.com sikkert... Det går helt sikkert ann og spille spill rett fra minne korte... Det er ikke ulovlig og laste ned derfra.. det er gratis og laste ned derfra vis du er registrert der... Tro det var det du mente hjemme-kos ?
- MaRe - Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Herregud, han mener jo laste ned spill fra yourpsp.com sikkert... Det går helt sikkert ann og spille spill rett fra minne korte... Det er ikke ulovlig og laste ned derfra.. det er gratis og laste ned derfra vis du er registrert der... Tro det var det du mente hjemme-kos ? 5135044[/snapback] Jeg er oxo medlem der og har lastet ned spill derifra,hvor legges det på minnekortet?
kvakki_ Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Herregud, han mener jo laste ned spill fra yourpsp.com sikkert... Det går helt sikkert ann og spille spill rett fra minne korte... Det er ikke ulovlig og laste ned derfra.. det er gratis og laste ned derfra vis du er registrert der... Tro det var det du mente hjemme-kos ? 5135044[/snapback] Jeg er oxo medlem der og har lastet ned spill derifra,hvor legges det på minnekortet? 5136063[/snapback] Er ikke sikker har ikke fått meg psp ennå skjønner du :P skal vente til value pack kommer.. :D
- MaRe - Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Value Pack har jo kommet den da! Jeg har den...
sikkane Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 dt funke men det er ikke lovlig tru e har ikke sett at det ikke er lov
kvakki_ Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Tror du mener giga pack, jeg også venter til og kjøpe til den kommer
kvakki_ Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 sikkane Jo det er lov... det er jo de PSP folka som har sida, så tviler sterkt på det gitt.. hehe
SirStonesland23 Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Men så er det heller ikke spill som ligger på den siden, men oppdateringer til spill (flere baner, kjøretøy, våpen osv.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå