Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff. Tuncay prøvde seg med en liten maradonna. synd det ikke ble 2-2 hehe.

Pool spiller utrolig dårlig med untak av Torres. Direkte flaks (og torres sin fortjeneste alene) at de leder

Skrevet (endret)

Fatter ikke at linjemannen ikke klarte å se det jeg..

Babel....... hva skal man si

Morsomt at man blir rundtspilt av et middelmådig engelsk lag

Endret av Svantekiller
Skrevet

Tørr ikke tenke på hvor vi hadde vært om vi ikke hadde hatt Torres og Gerrard altså. Huff. Gå fra å være et av Europas beste defensive lag til å være høyst middelmådig defensivt. Trist. :(

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Ser vi samme kamp? Boro rundspiller oss på ingen måte. Jevnt over er vi det beste laget i første omgang. Vi var treige i starten, men så løsnet det. Forsvaret vårt er ikke helt patent, det er heller ikke Lucas, men ellers er vi best.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Herlig med Torres, fantastisk fyr. Men Arbeloa roter mye i midtforsvaret altså, tydelig at han passer bedre på backene.

I dag er det Hyypiä som står for det meste av rotingen, synes jeg. Han, Lucas og Aurelio (shocker) har ikke vært gode.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Tja, vi stinker jo maks på dødballer da.

Skrevet
Herlig med Torres, fantastisk fyr. Men Arbeloa roter mye i midtforsvaret altså, tydelig at han passer bedre på backene.

I dag er det Hyypiä som står for det meste av rotingen, synes jeg. Han, Lucas og Aurelio (shocker) har ikke vært gode.

Babel..... han er med i denne listen....

Skrevet

Torres 3-1. Ærlig talt, synd Boro suger balle bak, for de har hatt det meste av spill i 2 omg. Litt "skremmende" at pool på hjemmebane blir såpass baktunge å må spille kontringspill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...