Gå til innhold

Hvilket Item-set For Enhancement Shammy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Nå har jeg blitt level 53 men min Tauren Shaman, og har begynnt å titte litt på item-set. Veldig mange shamaner går for "The Elements", men på meg så virker det som om dette er et 100% Elemental-build sett. Men hva burde jeg som er Enhancement-shammy går for? Trenger mye stamina i allefall, slik at prestene slipper å heale meg HELE tiden, når jeg står å banker windfury-attacks i instances.

Takk for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte litt på dette settet ja, men hvor populært er det når man roller på dette settet da? Med tanke på at man kanskje har med seg en hunter eller flere... Kan tenke meg at noen ikke skjønner at "the elements" ikke er noe for meg, og jeg har mye mere bruk for Beaststalker...

Skrevet
Jeg tenkte litt på dette settet ja, men hvor populært er det når man roller på dette settet da? Med tanke på at man kanskje har med seg en hunter eller flere... Kan tenke meg at noen ikke skjønner at "the elements" ikke er noe for meg, og jeg har mye mere bruk for Beaststalker...

Hunters har vel førsteretten til settet, og du blir upopulær hvis du roller hvis en hunter trenger. Men hvis han ikke trenger, er det fritt frem....jeg syntes heller ikke elements-settet er noe særlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...