gc_beast Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hei! Jeg trenger 1 gig ram til mitt ASUS A8N SLI delux. Jeg ser helst at det er 1 brikke, siden jeg har tenkt og oppgradere til en til senere når pengene strekker til.. -Simon
Zeph Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Tenkt å overklokke? Pris? Finnes ganske masse forskjellig av 1GB-brikker som varierer i pris.
kjhanken Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Bare å kjøpe en brikke det :-) Men anbefaller deg å kjøpe to på 512MB (noe med at du kan øke hastigheten med to brikker versus en brikke på tilsvarende) størrelse. Tipper kortet ditt har 4 slotter, slik at du har iallefall to igjen til neste oppgradering.
gc_beast Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Helst under 1000kr. Nei, jeg har ikke tenkt å overklokke. Jeg vil bare ha en brikke fordi jeg har tenkt å kjøpe en identisk på et senere tidspunkt. Og ja, det er 4 ramslotter. -Simon
Frijazz Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Denne brikken fra Kingston koster bare 1050kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå