kimman Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Ikke det beste kvalitet av bilde siden bildene var tatt med mobil.. Men håper flere har tatt bilder som de kan legg inn her... Og GATEBIL ved siden av:
tor_erik Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Den Mazda 6'en var niiiice. ...Og den ene GMC'en har ikke godt av norske veier...
eab Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Nåja, pickup med luftfjæring er en del av moldestuket Det ble over 700 biler til slutt, bare på amcarsiden.
kimman Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 Er det ikke flere som har vært der og tatt noe biler da?
eab Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Fikk ikke tatt så mange bilder noen av dagene.. Var brannvakt på lørdagskvelden og på city syd var det så mye folk som trampa i veien hele tiden at jeg ga opp
ssswopp Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 ååå..faan at jeg ikke dro på treffet likavell.. men jeg takker for at du la ut bildene, har lagret alle nå..
ssswopp Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 (endret) http://eab.mine.nu/gallery/lade05 noen bilder tøft.. dragracet på lade var fett!!! spes. den krachen.. noen som vet hvem som vant i de forskjellige klassene?? Endret 16. august 2005 av ssswopp
eab Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Husker dessverre ikke hvem som vant, men det var kjedelig med solofinale i badboys Det så vel mer dramatisk ut enn det egentlig var da nova'n gikk i betongen. Gasswiren hoppa av og staget på forgasseren satte seg fast på full gass. Hu som kjørte hadde fempunktsbelter og nådde ikke fram til tenninga.
ssswopp Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Husker dessverre ikke hvem som vant, men det var kjedelig med solofinale i badboys Det så vel mer dramatisk ut enn det egentlig var da nova'n gikk i betongen. Gasswiren hoppa av og staget på forgasseren satte seg fast på full gass. Hu som kjørte hadde fempunktsbelter og nådde ikke fram til tenninga. hehehe.. ja!! men litt kjipt og krashe den nice bilen da.. men damer bak ratte, det sier seg selv.. den tøffeste bilen som var der var den blå corvetten til streetrace klassen(eller hva det no het)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå