Gå til innhold

Dårlig med party for tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Spiller på silvermoon og har merket at det har blitt utrolig mye vanskeligere å finne party for tiden. Kan stå i en time å skrive LFG uten at jeg får noe svar. Begynner å bli skikkelig lei av å henge rundt i IF. Noen andre som har problemer med å finne party?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heter Daerrick, er lvl 52 Mage og vil ha gruppe til Maraudon princess run og Sunken temple. Spiller på Silvermoon. PRøver å komme meg til 54-56 så fort som mulig sånn at jeg kan være med guilden på raid. Har ikke lyst til å grinde. Utrolig kjedelig!

Endret av Øssa
Skrevet

Guildfolka er alltid opptatt med noe. Fikk nesten samla et fullt party i dag. Mangla warrior. Fikk ikke tak i det heller så da ble det ikke noe av. Poenget er at det er ikke noe jeg kan være med på i guilden før jeg er 54-56 og kan begynne med BRD og sånn.

Skrevet

Silvermoon er en veldig moden server akkurat nå, noe som setter sitt preg på pickup groups. De aller fleste som ikke er lvl60 er alts, gjerne med sterke guilds som støtter dem. Grinding er intet problem forresten, så lenge du ikke holder på for lenge i slengen :)

Skrevet (endret)

Det å samle 15 stk til ubrs er vanskelig på silvermoon.

5 mann scholo, strat, brd, Dm er vanskelig (for meg)

10 man baron run er vel noe av det enkleste. Andre 10-20 man raid er også relativt enkle. (Noen som kjenner igjen "LFRM ubrs need only priest"

Preste behovet på silvermoon er helt absurd, og grunnen er enkel; De er alle i MC 4 dager i uken, fra 1800 - 2230 (+ 20 min)

Priest behovet, og det faktum at set hysteriet er helt villt, gjør silvermoon til en server man (jeg) unngår når man skal lage seg en alt.

Og det er netopp det som skjer, folk gidder ikke henge 2 timer i IF og kauke etter priest, og finner seg en annen server. De chars som da kunne blitt med på party`s, det være seg ubrs, dm, scholo, strat, st, maraudon zf, osv, er på andre servere.

Jeg har det ennå gøy på silvermoon, men begynner å bli lei av å bruke så mye tid på å finne en god gruppe. (beste gruppene jeg har vært i, har vært med guild people)

Men jeg er redd silvermoon styrer mot feil retning. Det er bare MC, MC og atter MC som gjelder. Og når MC er i cooldown, så er det farming for å gjøre seg klar til MC.

Selv har jeg vært i MC en gang, og kjedet vettet av meg. (jada, pallys er bare buff,heal, cleanse...ikke gøy) Fikk ikke være med på noen bosser, men dersom jeg hadde fått blitt med på bosser, så hadde jeg ikke fått loot. For å få "kjøpe" loot må man jo ha vært i MC x antall ganger. Og set hysteriet gjør at veldig mange kun vil til MC, onyxia, bwl. Da blir det lite folk igjen til andre instances.

Ble langt dette :p

V

Endret av vetle
Skrevet
:D Spillt med deg før Øssa. Jeg spiller Sarek lvl 53 priest som alten min :D Bare gi han eller mainen min Leva en /w ingame så er jeg med på begge de nevnte instancene
Skrevet (endret)

Høres fint ut! Har kravla meg opp til 53 nå og er veldig klar for masse Sunken temple runs. Håper å bli der til jeg dinger 55. Takk for sist thomas_c24! Prøvde meg foresten på Maraduon før den ble nerfa. Daua hver gang. Så gadd jeg ikke mer, og så ble Maraudon nerfa :D

Endret av Øssa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...