Gå til innhold

hva er så bra med World of Warcraft?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var og veldig skeptisk til Wow. Jeg kjøpte det da veldig sent noe jeg angrer meget på nå. (ville sansynelig hatt en 60 med en del set items).

 

Det starter med at du dreper din første mob, fortsatt litt skeptisk. Leverer questet og ser til din fornøyelese.

 

Congratualtion you have reached lvl 2

 

hit points....

 

Og et nytt quest.

 

Etter en uke er du kanskje lvl 20, tar en instance oi du fikk et blått item. Kanskje til og med denne. Oi oi jeg føler meg god, men jeg Må bli medre. Går opp til 60 og charger og rocker grisen og du føler den trangen til å bli bedre. Det binder oss til WoW. Vi er alle Blizzards bitcher. Kanskje får de deg og.

 

Det handler om å bli bedre rett og slett. Kunne dratt in Pvp og der du slåss mot Horde/alliance. Veldig artig det og, Der får du honor som gir deg høyere rang, deretter kan du kjøpe deg bedre items (på grunn av ranken) og ta Horde/alliance bedre og mer effektivt.

 

Mvh. Solid Knight

Endret av Solid Knight
Lenke til kommentar
Jeg spilte ikke PvE nei.. Men det var de strenge kravene til å lykkes, den lange ressurrection sicknessen, og ensidigheten som til slutt gjorde at jeg bestemte meg for å call it quits.

Etter alt du har sagt å dømme er ikke MMORPG din sjanger i det heletatt. Bare for å sammenligne med verdens andre mest spilte MMORPG, Everquest.

 

1. WoW har strenge krav.

 

- Nei? Det er et av de mest casual MMORPG-ene på markedet, og setter få krav til hardcore-gaming og spesialisering utover det som er en hver som spiller en time i uka kan greie. Man har masse end-game-content (Onyxia, MC, BWL, AV and more to come), så vel som instances for de aller fleste level-ranges, slik at man slipper å måtte spille i en uke i strekk for å komme inn i den første.

 

Everquest har mye strengere krav, da man ikke har den samme fleksibiliteten hva klasser som passer sammen angår, og ikke minst et mye mindre "hånd i hanske"-gameplay. Ting må finnes ut på egenhånd, i motsetning til WoW der alt er like åpenbart som Freddy Mercurys legning.

 

2. Lang ressurection sickness.

 

Lang ressurection sickess? Ti minutter på level 20+ er ikke det jeg vil kalle en stor begrensning, eller en begrensning i det heletatt hva gameplay angår, faktisk. I Everquest må man ofte løpe i timesvis gjennom farlige hinder og soner for å komme frem til liket sitt, bare for å oppdage at du ikke kommer deg tilbake uten hele guilden din i ræva.

 

3. Ensidigheten.

 

Det er opp til en hver, så klart.

 

-

 

Nå brukte jeg Everquest som et eksempel fordi det er en direkte konkurrent til WoW enda, og er representativt for sjangeren. Ikke rakk ned på klassiske MMORPG-elementer hvis sjangeren åpenbart ikke er noe for deg, er alt jeg har å si. Jeg hopper ikke innpå Counter-strike-forumet for å klage over at jeg kan bli født på ny etter tre minutter.

Lenke til kommentar

 

Nå brukte jeg Everquest som et eksempel fordi det er en direkte konkurrent til WoW enda, og er representativt for sjangeren. Ikke rakk ned på klassiske MMORPG-elementer hvis sjangeren åpenbart ikke er noe for deg, er alt jeg har å si. Jeg hopper ikke innpå Counter-strike-forumet for å klage over at jeg kan bli født på ny etter tre minutter.

Jaha, du bør teste EvE Onine. Det er et helt annet og mye bedre online spill.

http://www.eve-online.com

 

Så ja, online spill er nok min sjanger ja. Men spillet må være bra for at jeg skal spille det. :p

Lenke til kommentar

takker for svar :)

 

som jeg forstår på dere er dette spillet veldig avhengende, synes ikke dere dette er litt skremmende? :p men på den annen side er det er jo mange spill som er sånn da...

ett spørsmål til: hvor mange timer spiller dere wow hver dag? hvor tiltrukket er dere egentlig?

 

*klem* :)

Lenke til kommentar

 

Nå brukte jeg Everquest som et eksempel fordi det er en direkte konkurrent til WoW enda, og er representativt for sjangeren. Ikke rakk ned på klassiske MMORPG-elementer hvis sjangeren åpenbart ikke er noe for deg, er alt jeg har å si. Jeg hopper ikke innpå Counter-strike-forumet for å klage over at jeg kan bli født på ny etter tre minutter.

Jaha, du bør teste EvE Onine. Det er et helt annet og mye bedre online spill.

http://www.eve-online.com

 

Så ja, online spill er nok min sjanger ja. Men spillet må være bra for at jeg skal spille det. :p

Jeg har prøvd det aller meste som finnes av MMORPG-er der ute, takk som byr.

Lenke til kommentar

Hva gjør wow så bra? Vett ikke, kjøpte det etter og ha prøvd betaen. Var ganske moro. Kjæresten min såg spillet og synes det såg søtt ut. Gikk vel et par måneder, ble litt lei, som jeg ofte blir etter en kort stund med mmorpg. Men så fikk kjæresten min prøvd spillet, hun lånte en konto hos en venn av meg. Da ble spillet mye kjekkere, vi fisker, lager klær, og griller ute i ødemarka :) Har også et par andre rl venner som vi spiller med. Etter og ha spilt ganske ofte så og si hver dag, har jeg et relativt avslappet forhold til wow, som jeg av og til spiller med mine venner. Det er ganske herligt :)

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

jeg er no helvetes avhengig av WoW. men er army tid om noen måneder og det får forhåpentligvis kurere min avhengighet til WoW og PC generelt.

 

WoW er morsomt på 60 når du trenger bare å PvP uten noe lvle opp stress.

 

spiller WoW for PvP.

Lenke til kommentar

Lurer litt på selv om jeg skal legge wow på hylla en måneds tid nå da skolen begynner igjen...blir rett og slett ikke tid til MC / PVP og alt det andre og jeg vet at hvis jeg spiller WoW videre så kommer skole arbeidet mitt til å lide :/

 

Vanskelig Dilemma >< Jeg er i hvertfall så avhenging av WoW at jeg sitter en 5-6 timer hver dag :no:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...