Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har flyttet et spursinnlegg over i den generelle premier league-tråden, og slettet kommentarene til dette innlegget.

(Reaksjon på moderering gjøres på PM, ikke i denne tråden)

Endret av Alastor
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor lenge varer en jaktstart? Disse uinnvidde hjernedøde individene av noen LFC supportere jeg har som naboer må absolutt se den før kampen. Hvor lenge bruker en brunostspiser med børse og plank på å gå 12.5km?

Endret av Hyrlen
Skrevet
Jeg blir skikkelig forbanna vis ikke Shitty supporterne greier å holde kjeft i et minutt.

Håper på noen mål i morgen, to eller tre fra Ron hadde vært perfekt. Og kanskje Vidic,Scholes,Anderson eller Carri.

Litt irriterende at Rooney er suspendert akk i den kampen, også Evra. Hadde trengt dem begge.

Håper å se Ron på topp med Tevez, så Nani ta høyreplassen.

Åssen klarte du å lese tankene mine? :)

Skrevet
Hvor lenge varer en jaktstart? Disse uinnvidde hjernedøde individene av noen LFC supportere jeg har som naboer må absolutt se den før kampen. Hvor lenge bruker en brunostspiser med børse og plank på å gå 12.5km?

Du kan bare drite i å få sett første omgangen av kampen vil jeg tro...

Skrevet

Du får håpe det er fellesstart :tease:

hihi

Skrevet

Klokken 15.00 er VM på skøyter: 1500 m kvinner og menn, så du rekker jo litt (vet ikke hvor mye en kan stole på disse tallene, det blir jo ofte litt forsinkelser). Jeg hadde forøvrig ikke funnet meg i noe slikt. Er du avhengig av å se kampen hos dem?

Goscinny ;)

Skrevet

Du får håpe det er fellesstart :tease:

hihi

Ahh, da må jeg lure ut bilen... Forbanna drit, jeg som skulle ha en stille kveld hjemme med GOW og Premier League.

Skrevet
Jeg blir skikkelig forbanna vis ikke Shitty supporterne greier å holde kjeft i et minutt.

Håper på noen mål i morgen, to eller tre fra Ron hadde vært perfekt. Og kanskje Vidic,Scholes,Anderson eller Carri.

Litt irriterende at Rooney er suspendert akk i den kampen, også Evra. Hadde trengt dem begge.

Håper å se Ron på topp med Tevez, så Nani ta høyreplassen.

Åssen klarte du å lese tankene mine? :)

Jeg er synsk :=)

Faen, for ikke sett sendinga som begynner før eller de første 25 min av kampen :(

Skrevet (endret)

VDS

Brown

Rio

Vidic

O'Shea

Ronaldo

Scholes

Anderson

Nani

Giggs

Tevez

Confirmed on MUTV

Hargreaves, Carrick Pique, Park, Kuszack on bench.

Endret av NightKeeper
Skrevet

Giggs som hengende? Uff a meg. Får håpe han går ned på vingen og at Ronaldo tar spissplassen. Forøvrig veldig offensiv startoppstilling, det liker jeg!

Skrevet
Giggs som hengende? Uff a meg. Får håpe han går ned på vingen og at Ronaldo tar spissplassen. Forøvrig veldig offensiv startoppstilling, det liker jeg!

Ja, det blir Ronaldo på topp, er bare lagoppstillingen som er slik, var jo det den gangen Nani var satt opp som spiss også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...