Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som vet hvor man kan kjøpe t-skjorter med tekst av type "Scousers fuck off" og andre semistygge t-skjorter.

Det er seriøst et must med en slik t-skjorte og GNI den HARDT opp i trynet på de du kjenner eller om du er ute på pub, provokasjon? JA! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, t-skjorter med f.eks "Liverpool sucks" eller "Chelseas Sucks".

Har ganske mye man utd-wear, men slike t-skjorter hadde vært kult.

8424766[/snapback]

Skal ikke ha noe "sucks" vil helst ha noe der fansen til den respektive klubb kan føle seg bra truffet. Derfor Scousers f. eks.

Skrevet
Ja, t-skjorter med f.eks "Liverpool sucks" eller "Chelseas Sucks".

Har ganske mye man utd-wear, men slike t-skjorter hadde vært kult.

8424766[/snapback]

Skal ikke ha noe "sucks" vil helst ha noe der fansen til den respektive klubb kan føle seg bra truffet. Derfor Scousers f. eks.

8424802[/snapback]

Skal du til England da? Hvis ikke så ser jeg ikke hvorfor folk skal føle seg truffet av det. Svært få scousere i Norge, gitt.

Skrevet

Uansett teit. Er som den Chelsea supporteren jeg så i England som hadde Fuck the ManU bakpå en Chelsea trøye. Dette var i 2000, så var enda mer uforståelig. Latterlig når hatet for andre går over følelser for eget lag.

Skrevet

Egentlig enig her. Elsk ditt eget lag og respekter at andre elsker andre.

Jeg Hater de utrolig usaklige kranglene om hvem som er best og hvem som er tapere...

Skrevet
Egentlig enig her. Elsk ditt eget lag og respekter at andre elsker andre.

Jeg Hater de utrolig usaklige kranglene om hvem som er best og hvem som er tapere...

8425567[/snapback]

Helt, helt enig.

Skrevet

Vet ikke om Man Utd-tilhengere skal snakke om noen er på kanten ... :!:

rooneyronaldblowgr4.jpg

Men det var jo en ... eh, søt video. Bare heterofile gutter som er sikre på sin seksualitet som tør å gjøre sånt, selv i gledesrus. :)

Skrevet
Vet ikke om Man Utd-tilhengere skal snakke om noen er på kanten ...  :!:

rooneyronaldblowgr4.jpg

Men det var jo en ... eh, søt video. Bare heterofile gutter som er sikre på sin seksualitet som tør å gjøre sånt, selv i gledesrus. :)

8426328[/snapback]

Mykje griseri! Fowler koste seg med sekken til PSV-forsvareren.. :thumbdown:

Mykje æsj for ein stakkars hetero og.. heh

Skrevet (endret)
Vet ikke om Man Utd-tilhengere skal snakke om noen er på kanten ...  :!:

http://img297.imageshack.us/img297/8868/ro...naldblowgr4.jpg

8426328[/snapback]

Phoooooootoshop....

Uansett, alle skjønner vel at en mann (Gerrard) som blir klipt av mora er hetero.

Endret av Hyrlen
Skrevet

Jeg likte måten Alonso stakk ut tunga etter han kyssa Gerrard på kinnet, nytelse! Føler det skildrer en positiv homoerotisk lagånd inad i klubben.

Skrevet
Var på ingen måte min intensjon å dra i gang en barnslig diskusjon med bilder osv. Beklager på det sterkeste.

8426489[/snapback]

Nei, dakar, fikk du litt humor om Man Utd tilbake igjen? :)

Slikt er da bare moro. Videoen var jo bare koselig. :love:

Skrevet
Var på ingen måte min intensjon å dra i gang en barnslig diskusjon med bilder osv. Beklager på det sterkeste.

8426489[/snapback]

Nei, dakar, fikk du litt humor om Man Utd tilbake igjen? :)

Slikt er da bare moro. Videoen var jo bare koselig. :love:

8426787[/snapback]

Takler slik humor på Uniteds bekostning jeg. Føler bare dette kunne skli ut litt...

Skrevet

Det har det vel gjort også?

Ny kamp venter i morgen kveld, Boro står på andre siden av banen på Old Trafford! Rio og Sheasy er mest sannsynlig tilbake i startoppstillinga noe som medfører at den bakre fireren vår begynner å ligne noe igjen!

Dette er en kamp vi skal vinne, og ikke minst må vinne, for å holde avstanden til Chelsea. Sistnevnte lag spiller søndag ettermiddag borte mot Newcastle, som ikke er noen enkel kamp!

Dette blir nok en spennende fotballhelg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...