.Martin. Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 jeg har farmet en del utenfor augury rock og det funker bra. jeg har desverre ikke fraps så jeg legger ut et screenshot.
Adversary Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Gryphon run funker bra ja. Hvor, hvem og hvordan?
V36a Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Gryphon run funker bra ja. Hvor, hvem og hvordan? En jeg har i vennelisten på GW viste meg det. Han er W/Mo, konfigurert til Smiting for akkurat denne plassen. Han viste meg det, det funket utrolig bra. Akkurat hvilke skills han brukte er jeg ikke sikker på, men skal spørre ham neste gang han er online. Vil tro det er noe av det samme som folk bruker når de farmer solo i UW.
Gjest Slettet+1242 Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Er dette mulig med Elementalist som har mist form? Er dragene Melee monsters?
Gjest Slettet+1242 Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Melee ja da er det jo bare å fyre på Det blir omtrendt slik som hun dama som soloer de monstrene utenfor beetletun
Freqtal Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Hydras går også helt fint an å farme, det eneste er at de knocker deg ned, men det er ingen problem. Har tatt alle sammen utenfor augury uten å dø. Passe bra drops også.
.Martin. Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Gryphon run funker bra ja. Hvor, hvem og hvordan? En jeg har i vennelisten på GW viste meg det. Han er W/Mo, konfigurert til Smiting for akkurat denne plassen. Han viste meg det, det funket utrolig bra. Akkurat hvilke skills han brukte er jeg ikke sikker på, men skal spørre ham neste gang han er online. Vil tro det er noe av det samme som folk bruker når de farmer solo i UW. faktisk farmer jeg også uw solo
V36a Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 I dag begynte jeg og med solo farming utenfor Augury Rock.
Chasseur Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Er veldig gøy å farme der, bare så surt når det kommer en scorpion og interrupter deg mitt i et spell! Vlir så forbanna da!
V36a Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Er veldig gøy å farme der, bare så surt når det kommer en scorpion og interrupter deg mitt i et spell! Vlir så forbanna da! Ja jeg vet! Hadde ikke de vært der, hadde det vært perfekt.
.Martin. Skrevet 15. august 2005 Forfatter Skrevet 15. august 2005 prøv uw du, der har alle interrupt
V36a Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 prøv uw du, der har alle interrupt Det går nok ikke med en stakkarslig W/Mo
Stifi Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 (endret) Vet at jeg drar opp tråden litt! Men har ett spm om farming med warrior/monk! Hvordan er builden med Att-points! Eks: 12 på smiting,8 healing,4 str osv..? Jeg skal farme uta for augury rock. MvH; Steffen. Endret 30. august 2005 av elfag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå