Krankemot Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 mitt postbankkort har 11siffer... btw, går det ann å betale med det? det er jo ikke et kredittkort... :/
twicedice Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Det funker ikke! se her: brukte visa. Hvilket kort valgte dere? Kunne de ha endret på det, eventuelt hva gjør jeg feil? Har prøvd med 12 og 11 tall
twicedice Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Tror de har gjort en update slik at det ikke går lengre Hva tror dere?
Fisk1 Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Tror de har gjort en update slik at det ikke går lengre Hva tror dere? Jeg tror du skal kjøpe deg hele spillet og ikke prøve å jukse deg gjennom regginga... For det funker ikke.
twicedice Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Har jo kjøpt spillet da hvis du leser hele tråden ser du at prøver jeg bare å få den første månden så jeg slipper å vente til game cardet mit kommer i posten med å spille.
SilverCRX Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Se om du finner litt informasjon om hvor seriøst Blizzard faktisk er, det burde kunne overtale foreldrene dine? Dessuten - har du ventet så lenge klarer du å vente litt til
klilleng Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Det funker ikke! se her:brukte visa. Hvilket kort valgte dere? Kunne de ha endret på det, eventuelt hva gjør jeg feil? Har prøvd med 12 og 11 tall Oops, glem det, kortet mitt har 16 siffer, ikke 12.. 11 siffer, er det Visa electron eller noe? Tror 16 siffer er standard (men litt på tynn is her nå ja..).
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Det funker ikke med Visa Electron, å det funker heller ikke å skrive inn et tilfeldig Visa nr. Det gjorde det derimot helt i starten, for da hadde ikke Gamecard kommet ut enda.
Fisk1 Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Har jo kjøpt spillet da hvis du leser hele tråden ser du at prøver jeg bare å få den første månden så jeg slipper å vente til game cardet mit kommer i posten med å spille. Å.Hehehe... :!: Sorry,jeg overså den posten. Er ikke så lurt å scrolle kjapt,skipper jo 10 poster om gangen.
twicedice Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 (endret) Det funker ikke med Visa Electron, å det funker heller ikke å skrive inn et tilfeldig Visa nr. Det gjorde det derimot helt i starten, for da hadde ikke Gamecard kommet ut enda. Nei nei, da er det vel ikke annet å gjøre enn å vente Endret 14. august 2005 av twicedice
PerB Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 [Oops, glem det, kortet mitt har 16 siffer, ikke 12.. 11 siffer, er det Visa electron eller noe? Tror 16 siffer er standard (men litt på tynn is her nå ja..). Du har helt rett. Alle internasjonale betalings- og kredittkort har 16 siffer. De fire første indikerer geografisk område (for kortutsteder) eller kortutsteder. Norske kort starter typisk med 4925.
twicedice Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 JA! Fikk låne konto nummre til en kompis Litt adictive kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå