Gå til innhold

Dårlig service på H. Ødegaard & Co AS!


Anbefalte innlegg

En adrvarsel til laptop kjøpere....

 

Jeg kjøpte en ASUS S5 for 4 mnd siden. Denne maskinen har jeg levert inn 4 ganger for service, og de har først nå klart å fikse problemet.

 

Jeg har totalt hatt maskinen hjemme hos meg i 2 mnd, mens Ødegård har hatt den de to siste mnd.

 

1. Det startet med at de byttet minne da de mente dette var problemet til maskinen min. Maskinen skrudde seg nemlig på igjenn etter den ble slått av... (Noen ganger etter noen minutter) Dette gjorde jo at den ble liggende på i vesken.

Jeg hentet maskinen og prøvde den hjemme.... Problemet var der enda.....(irriterte meg at de ikke hadde testet dette)

 

2.Jeg leverte den inn igjenn og da skulle de sende den til nederland for å bytte hovedkort.... Dette tok laaaaang tid....

 

3.Da jeg fikk den tilbake virket ikke tastaturet skikkelig.... De måtte da vente på nytt tastatur....Laaaaang tid.

 

4.Dessuten ble maskinen mye varmere enn før og bråket hele tiden....Dette nektet Ødegård for og mente det var støy jeg måtte leve med.

 

Etter å ha brukt 2 mnd av min tid ba jeg dem om kompensasjon, men fikk blankt avslag på dette.... Fy F...

 

 

Dette var ikke noe gøy.... Selv om alle ytterlige ledd var veldig hyggelige, så hjelper ikke dette når de ikke klarer å fikse maskinen på 2 mnd og ikke gir noen unnskyldning eller erstatning....

 

Meget missfornøyd så rådet mitt er å ikke handle på www.ad.no (H. Ødegaard & Co AS!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja har vel en følelse av at jeg kan det....

 

Kansje ta kontakt med forbrukerrådet....

 

 

På toppen av det hele serverte sjefen (Øystein Ødegården) meg en ren løgn på mail anngående den siste reparasjonen. Han sa det kun var en instillning i bios som lagde problemer med tastaturet og at det ikke måtte byttes.

 

Jeg vet at de faktisk måtte bytte tastaturet da teknikeren deres sa dette til meg. I tillegg hadde han forsøkt med et amerikansk tastatur og det fungerte på maskinen, men det norske var ødelagt......

 

Løgn også..... Det er jo ikke helt bra... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ja har vel en følelse av at jeg kan det....

 

Kansje ta kontakt med forbrukerrådet....

 

 

På toppen av det hele serverte sjefen (Øystein Ødegården) meg en ren løgn på mail anngående den siste reparasjonen. Han sa det kun var en instillning i bios som lagde problemer med tastaturet og at det ikke måtte byttes.

 

Jeg vet at de faktisk måtte bytte tastaturet da teknikeren deres sa dette til meg. I tillegg hadde han forsøkt med et amerikansk tastatur og det fungerte på maskinen, men det norske var ødelagt......

 

Løgn også..... Det er jo ikke helt bra... :thumbdown:

egentlig likegyldig for ft om de har byttet bios eller hardware, så lenge det er samme feil :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...