danilovic Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Er Me/N, og hadde aldri prøvd siste mission. Tok det med henchie-team med bonus på første forsøk, uten å ha lest meg til noe informasjon på forhånd. Dette missionet er mye lettere enn mange andre, etter min mening.
OleR Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Det er tre missions som er 'vanskelig' med henchmen. Det er Iron Mines (Siden de ikke blir infused) og de to første ring of fire missionene siden henchmen blir barnemat for mursaat tårnene :/
Morfiril Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Du har nå ikke tatt hele missionet enda da, bare første delen. Men kan tro deg, gjorde bonusen og så langt eg klarte sjøl. Døde hos prince ruric
V36a Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Du har nå ikke tatt hele missionet enda da, bare første delen. Men kan tro deg, gjorde bonusen og så langt eg klarte sjøl. Døde hos prince ruric Han gjennomførte det ja, jeg vet hvem han er. Han er god.
Khestrayu Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Du har nå ikke tatt hele missionet enda da, bare første delen. Men kan tro deg, gjorde bonusen og så langt eg klarte sjøl. Døde hos prince ruric Se på bilde nr 2. Ble litt krøll med rekkefølgen. Gadd ikke gjøre bonus fordi jeg strengt talt ikke trenger den. Men dette missionet er egentlig for enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå