Gå til innhold

Sun Solaris 10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Solaris begynner å få god hardware-støtte. Nå har nVIDIA begynt å gi ut Solaris-drivere. De er egentlig ment for Quadro-kort, men ved hjelp av en kjapp mod, fungerer driverne med vanlige GeForce-kort. Dette er vel og merke fullstendige 3D-drivere.

 

Edit: forresten, holder på å bygge opp en ny maskin, og den skal dedikeres til UNIX-bruk, blant annet Solaris. Hvis jeg klarer å lære meg Solaris, og ting fungerer bra nok, er det en stor mulighet for at den maskinen blir en Solaris-boks.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
FreeBSD, OpenBSD, Gentoo, Arch, Solaris, Open Solaris, beOS, Windows

Hvorfor?

 

Holder med et OS her iallefall :)

jo skal slette BSD, Windows, Gentoo og beOS.

 

olear: er du utvikler på slackware prosjektet?

Jeg tviler på at Olear verken har tid eller interesse av å være utvikler for Slackware-projektet, men han har derimot det som kreves for å lage praktiske applikasjoner, f.eks som Netinstall for Slackware. Olear er en hyggelig kar :)

 

Hvorfor slette *BSD?

"Here's a nickel. Get yourself some competence and more/better BSD-compatible hardware :)"

Lenke til kommentar

Hvorfor slette *BSD?

"Here's a nickel. Get yourself some competence and more/better BSD-compatible hardware :)"

kjører FreeBSD på serveren min ;)

 

P.S posten begynner og bli OFFTOPIC

Jepp, ettersom tråden faktisk handler om Solaris her. Er selv interessert i erfaringer, siden jeg faktisk selv skal ta i bruk Solaris på en ny maskin.

Lenke til kommentar
Jepp, ettersom tråden faktisk handler om Solaris her. Er selv interessert i erfaringer, siden jeg faktisk selv skal ta i bruk Solaris på en ny maskin.

For å være helt ærlig så tror jeg ikke det er så mange her som har prøvd Solaris.

 

Installer Solaris og prøv deg fram ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...