Amon Amarth Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Går faktisk ann å få tilbake sletta characters da beklager off-topic, men hvordan?
JPNord Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Send en melding til GM med nick, klasse, race, level og hvorfor du vil ha den tilbake. Jeg fikk tilbake en slik
Dxbb Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Virkelig? Var så dum og slettet en warlock for noen uker siden,og fekk nå lyst å spille den igjen
Dxbb Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Lurer sterkt på å spille på det nye Realm'et...om noen andre skal spille der Men kan dere ikkje si ifra navn og slikt om dere lager på den nye serveren? Trenger venner og queste sammen med
Loeve Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Hvis det blir en av de første karakterene dine, Dxbb, tviler jeg sterkt på at det er noen god idé å spille med folk på den nye serveren. De fleste jeg vet av som skal spille der er folk som allerede har en eller to level 60-karakterer, og som vil grinde seg til en kjapp level 60 alt på en annen server. Med andre ord lite som tilsier at gruppeopplevelsen blir allverden.
mobilfreek Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Hvis det blir en av de første karakterene dine, Dxbb, tviler jeg sterkt på at det er noen god idé å spille med folk på den nye serveren. De fleste jeg vet av som skal spille der er folk som allerede har en eller to level 60-karakterer, og som vil grinde seg til en kjapp level 60 alt på en annen server. Med andre ord lite som tilsier at gruppeopplevelsen blir allverden. indeed... til de som starter sin første char burde heller starte på sylvanas eller no sånt..
NightKeeper Skrevet 15. august 2005 Forfatter Skrevet 15. august 2005 Hvis det blir en av de første karakterene dine, Dxbb, tviler jeg sterkt på at det er noen god idé å spille med folk på den nye serveren. De fleste jeg vet av som skal spille der er folk som allerede har en eller to level 60-karakterer, og som vil grinde seg til en kjapp level 60 alt på en annen server. Med andre ord lite som tilsier at gruppeopplevelsen blir allverden. indeed... til de som starter sin første char burde heller starte på sylvanas eller no sånt.. Nei ass, sylvanas sucks Gleder meg til lvlracet onsdag, wee
mobilfreek Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 har bestemt meg for og starte en undead warrior selv om jeg har en orc warrior på en annen realm.. mitt mål er og levle fortest til lvl 60 en av de 10 sjappeste og kan warrior best. undead er så utrolig fete som warriors .. BTW: skal skaffe meg dette settet http://thottbot.com/?i=26806
chokke Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 synd det ikke er RP server for da skulle warrioren min være vakt med Imperial plate settet
Hawtz Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Lurer sterkt på å spille på det nye Realm'et...om noen andre skal spille der Men kan dere ikkje si ifra navn og slikt om dere lager på den nye serveren? Trenger venner og queste sammen med Jo, nå skal du høre: Name: Ryan Class: Priest Race: Human Sex: Male Og IKKE FAEN prøv å stjel navnet mit!!
Dxbb Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Er på ingen måte den først charren min,men har nok ingen i lvl 60,til det har eg vært for sløv med levling Men fekk lyst på en gnome Warlock på det nye realmet..
chokke Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Lurer sterkt på å spille på det nye Realm'et...om noen andre skal spille der Men kan dere ikkje si ifra navn og slikt om dere lager på den nye serveren? Trenger venner og queste sammen med Jo, nå skal du høre: Name: Ryan Class: Priest Race: Human Sex: Male Og IKKE FAEN prøv å stjel navnet mit!! i protest skal jeg kalle min gnom det
Dʋgɢtung Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 (endret) Name: Complexion (regner jeg med). Class: Warrior, Shaman eller Warlock. Race: Orc. Sex: Usikkert. Det hadde kanskje vært en idé for oss som er guildløse på den nye serveren å lage en guild på hordesiden også? Gamers of Norway, eller noe helt annet casual navn. Trenger jo ikke nødvendigvis være noe spesielt krav, annet enn at du er medlem av HW.no-nettverket eller kjenner noen som er det. Samt at du selvsagt bør kunne oppføre deg ingame. Etterhvert som det blir større guilder er det jo ikke noe som hindrer deg i å leave guilden heller. Som sagt blir det for det sosiale, samt kanskje at man har noen å queste med innimellom. Jeg tar også med meg bruttern på den nye serveren, som skal være: Name: _______ (undecided). Class: Priest. Race: Troll. Sex: Usikkert Endret 15. august 2005 av Complexion
Dxbb Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Nei,om det skal bli noe bør det da være Alliance
kunchun Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Når klokkeslett vil denne serveren komme opp? Fint å vite
Dʋgɢtung Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 (endret) Når klokkeslett vil denne serveren komme opp? Fint å vite Det er vel ikke helt bestemt enda tror jeg. En eller annen gang etter at vedlikeholdet er ferdig i 11-tiden og utover dagen vil jeg tro. Det er jo tross alt Blizzard vi snakker om her Laget forresten akkurat en ny tråd om en eventuell hordeguild på Haumarush hvis det skulle være noen interesserte. ( http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...0entry4671591 ) Endret 15. august 2005 av Complexion
Pug Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Kanskje jeg mekker meg en char på den nye serveren også, men tror heller jeg venter på RP PvP serveren som kommer
Hawtz Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Lurer sterkt på å spille på det nye Realm'et...om noen andre skal spille der Men kan dere ikkje si ifra navn og slikt om dere lager på den nye serveren? Trenger venner og queste sammen med Jo, nå skal du høre: Name: Ryan Class: Priest Race: Human Sex: Male Og IKKE FAEN prøv å stjel navnet mit!! i protest skal jeg kalle min gnom det Try me! I shall make your life a living HELL!
Dandar Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 har bestemt meg for og starte en undead warrior selv om jeg har en orc warrior på en annen realm.. mitt mål er og levle fortest til lvl 60 en av de 10 sjappeste og kan warrior best. undead er så utrolig fete som warriors .. BTW: skal skaffe meg dette settet http://thottbot.com/?i=26806 Skulle gjærne lagd en Warrior på den nye serveren, men siden jeg har en 60 Warrior som kjører MC ser jeg overhodet ingen grunn til det så jeg skal spille Rogue
usæl-gesæl Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 alså er dette en pvp server el? onsdag alså? hmm går det an og få flyttet en char over dit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå