Gå til innhold

Basic Command Badge er UMULIG

Anbefalte innlegg

Skrevet

spilte med få spillere på bf.no i dag, og når jeg lå bra ann, så gikk tiden ut, så gikk jeg til catch siner servere, men da gikk ticketne ut.

40 commander points, det er så å si umulig, da må man spille med under 32 spillere på 64 spillers server og være commander, mens alle overtar flagg hele tiden,

Badges skal komme som en overaskelse ikke noe man går etter (selv om nesten alle gjør det)

men dette er så å si umulig.

SPØRSTMÅL:

1. Hvor mange poeng får kommandern når laget overtar et hvitt flagg i starten av runden?
  2. hvor mange poeng får du vis du er commander og du overtar et hvitt flagg i starten av runden
  3. hvormange poeng får du hvis squadet ditt overtar et findetlidlig flag ?
  4. hvor mange poeng får du vis du overtar et findentlig flag?
  5. mottar man ikke poeng når man er død?
  6. får man poeng på noen annen måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Badges skal komme som en overaskelse ikke noe man går etter (selv om nesten alle gjør det)

Javel? hvorfor bryr du deg så mye da?

SPØRSTMÅL:

1.  

2. Hvor mange poeng får kommandern når laget overtar et hvitt flagg i starten av runden?

3. hvor mange poeng får du vis du er commander og du overtar et hvitt flagg i starten av runden

4. hvormange poeng får du hvis squadet ditt overtar et findetlidlig flag ?

5. hvor mange poeng får du vis du overtar et findentlig flag?

6. mottar man ikke poeng når man er død?

7. får man poeng på noen annen måte?

Hva er et spørsTmål ? 1: relativt, 2: ingen (dette bør du faktisk unngå), 3: relativt, 4: INGEN, 5: afaik:ja, 6: Finn den rosa lollipoppen.

Formelen er fremdeles: Du får gjennomsnitt av positive teamwork poeng som Commander.

DINE teamwork poeng teller ikke inn her, så capper du et flag, ender du opp med mindre score siden dette ellers ville gått inn som teamworkscore hos en annen på laget ditt. Derfor er også svar på 1 & 3: relativt. Er hele laget med på cappen, så får du vel 1-2 poeng som Commander.

Skrevet (endret)
Spill på Mastuhuur city du, da får du den uansett!

da prøver jeg det

Javel? hvorfor bryr du deg så mye da?

ja, hvorfor tror du a??????

kanskje fordi jeg vil ha det da.

Endret av m-momr
Skrevet

Er enig i at 40-50 points er latterlig mye. Da er man jo faktisk nødt til å bare gi F i selve commander jobben og bare spille som resten av laget?

Har spilt commander en god del ganger og som regel havnet på de 3 øverste plasseringene dersom laget vinner, men har aldri fått noen badge.

Har vel nesten aldri sett en god commander(en som faktisk spiller som commander) som har fått over 40grunnpoeng.

Ellers er man visstnok nødt til å spille på store servere (64) men med veldig få spillere. På en 64/64 server tror jeg aldri noen har fått commander ribbon/badge.

:thumbdown:

Skrevet
Er enig i at 40-50 points er latterlig mye. Da er man jo faktisk nødt til å bare gi F i selve commander jobben og bare spille som resten av laget?

Har spilt commander en god del ganger og som regel havnet på de 3 øverste plasseringene dersom laget vinner, men har aldri fått noen badge.

Har vel nesten aldri sett en god commander(en som faktisk spiller som commander) som har fått over 40grunnpoeng.

Ellers er man visstnok nødt til å spille på store servere (64) men med veldig få spillere. På en 64/64 server tror jeg aldri noen har fått commander ribbon/badge.

:thumbdown:

ja, det er noe dritt.

rart at det ikke teller når man vinner og får 2xscore.

jeg fikk 60 når vi vant en gang, men jeg fikk ikke noe badge :no:

Skrevet
Fekk den no nettopp, er jo berre finne seg ein server med 64spillers kart og gjere slik som vanlig når du er commander...

hvormange poeng fikk du?

hvilken server var det?

hvor mye var klokka?

var det 64 spillere der?

hvilket kart var deT?

Skrevet

fikk over 100 commander points engang jeg.....fikk badgen med en gang.....hvis laget dit vinner får du jo doblet summen din med poeng....å være det i en halvtime ellns er heller ikke så vanskeli på en stor bane

Skrevet
fikk over 100 commander points engang jeg.....fikk badgen med en gang.....hvis laget dit vinner får du jo doblet summen din med poeng....å være det i en halvtime ellns er heller ikke så vanskeli på en stor bane

tror ikke det teller vis laget ditt vinner, da skulle jeg ha hatt den for lenge siden

Skrevet
hvormange poeng fikk du?

hvilken server var det?

hvor mye var klokka?

var det 64 spillere der?

hvilket kart var deT?

36. Gikk i -4 pga teamkill men fikk badgen allikevel. 77 blei sluttsummen, laget van altså. Serveren var multiplay.uk, dei har mange. 64 spillerskart men ikkje 64 spillere var vel rundt 40. Gulf of Oman. Finne ein server som har nokolunde tickets. :thumbup:

Skrevet

m-momr du er en forbanna arty newb raper, spilte jo med deg på bf.no

du sendte arty konstant mot usa sin main

også leava du og joina commander fordi du skal ha 2 poeng per kill og istedenfor noen

makan til lame faenskap du er

Skal fikse et screenshot av det du gjorde så en ban på bf.no må du regne med din nabb

Skrevet

også leava du og joina commander fordi du skal ha 2 poeng per kill og istedenfor noen

Skal fikse et screenshot av det du gjorde så en ban på bf.no må du regne med din nabb

prhahahaha, ikke snakk høyt du, gjett hvem som har måtte skutt nesten bilen din fordi du ikke ville stoppe for å plukke meg opp fordi du skulle ha 1 eller 2 poeng for capture/assist i begynnelsen av en runde!

Skulle tatt screeny!

Skrevet

prhahahaha, ikke snakk høyt du, gjett hvem som har måtte skutt nesten bilen din fordi du ikke ville stoppe for å plukke meg opp fordi du skulle ha 1 eller 2 poeng for capture/assist i begynnelsen av en runde!

Skulle tatt screeny!

hvertfall ikke heng ut folk her!!! det er litt vel usaklig...emnet handlet om commander badge...ikke hva en enkelt spiller har gjort!!

Skrevet

Skulle tatt screeny!

hvertfall ikke heng ut folk her!!! det er litt vel usaklig...emnet handlet om commander badge...ikke hva en enkelt spiller har gjort!!

grunnen var fordi jeg skulle se om jeg fikk commander badge da vettu!!!!

har bare gjort det en gang, og hadde aldri tenkte å gjøre det igjen.

og det litt vel off topic.

og det er ingen grunn til å henge meg ut, dette kunne du tatt over PM, dette er litt barnslig oppførsel mener jeg.

det er også barnslig og kalle meg nabb, som er et anet ord for noob, jeg er ikke en nybegynner jeg har spilt bf2 en stund, og jeg kan noe om det.

og du, som mange andre bruker nabb/noob som en skjellsord, det er jo også feil da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...