Gainwardseifer Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hei! Jeg fikk Battle for middle earth i Går, installerte det netopp, anyway.. Jeg har installet det, å når jeg prøve å starte spillet, kommer timeglasset opp, men ingenting skjer:( Jeg installerte den siste patchen, og driver for Skjerm Kort, osv. Men til ingen nytte. Noen som vet hva dette er?
Erzoul Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 (endret) hmm.. har du nyeste directX? Hvilket gfx kort har du? og ossen cpu? Originalt eller ISO/.rar? Kom på en ting her; Hvis du har en firewall så vil den forhindre at spillet ditt loader. (skjedde med meg på fear demoen) Fordi det er en multiplayer funksjon i spillet. Dderfor vil firewallen vente på svar før den tilater at spillet loades videre. Bare en tanke Endret 12. august 2005 av Erzoul
Gainwardseifer Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Takk for svar. Jeg her Intel Pentium 3.0ghz Prescott ATi Radeon 9800 pro DirectX 9.0c Skal prøve det med Firewall, men tar enda imot tips
Erzoul Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 (endret) Samme gfx kortet som meg. bare at jeg har All in wonder utgaven. Kjøpte det på jobben fordi en på IT avdelinga her bestilte feil kort til en bruker. Spesial price Jeg hadde ingen problemer med og spille lotrbfme. (før og etter 1.2 patch) hmm.. for og være ærlig er jeg ikke helt sikker på hva det kan være hvis det ik er firewall. Men er det originalt eller ISO? Kan også være noen instillinger i deamon tools eller hva du bruker som fcker det opp. skjekk: Edit: prøv og laste ned 1.1 patchen også. eller hva den het. den som var før 1.2 =p Endret 12. august 2005 av Erzoul
Gainwardseifer Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Jeg kjøpte spillet o.o Um, har enda problemer >_<,
Erzoul Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 k. siste jeg kommer på som redda meg engang.. formater! så prøv på nytt hehe, kanskje ikke veldig akktuelt men har du lyst til og spille det så har du for og si det sånn.
Gainwardseifer Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Never!! Gidder ikke å formatere ;.;
Erzoul Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Tehe.. hadde egenlit ikke jeg gjort heller. men jeg måtte det når jeg skulle spille et fallout spill engang mener jeg og huske
Idioteque Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Du bruker ikke PeerGuardian, ProtoWall eller noe som kan blokkere programmet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå