danilovic Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Ang den videoen, faen så dårlig drops hun fikk?
brd Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Men jeg får jo aldri ascenda med monken min da så UW er det bare og drite i. =( Betyr ascende å skifte til UAS sine servere? If so: koffor ikke? BTW: den videoen postet litt lengre opp her var noe av det sykeste jeg har sett. ikke bate levlet hun på 15 minutter, men hun kom seg også halveis opp i 20... oh my GOD! MONK, HERE I COME Now men hun hadde bare 100hp kan du bare ha det i underworld eller ?
Gjest Slettet+1242 Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Men jeg får jo aldri ascenda med monken min da så UW er det bare og drite i. =( Betyr ascende å skifte til UAS sine servere? If so: koffor ikke? BTW: den videoen postet litt lengre opp her var noe av det sykeste jeg har sett. ikke bate levlet hun på 15 minutter, men hun kom seg også halveis opp i 20... oh my GOD! MONK, HERE I COME Now men hun hadde bare 100hp kan du bare ha det i underworld eller ? mener du ha så lite? Monken får et spell som gjør at monstre bare kan ta en viss prosent skade. jo mindre hp du har, jo mindre skade tar monstrene
V36a Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 mener du ha så lite?Monken får et spell som gjør at monstre bare kan ta en viss prosent skade. jo mindre hp du har, jo mindre skade tar monstrene Korrekt, spellet heter "Protective Bond", og er mer effektivt dess mindre hp du har. Det er ikke noe problem å få så lite hp, man bare setter på 4-5 superior runes som hver tar vekk 75 hp. Man kan alternativt også bruke et off-hand item (focus item) som tar vekk enda mer hp. Questet med en monk som hadde 17 hp en gang.
Adversary Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 (endret) Blir ikke 17 hp litt for lavt igjen Endret 17. august 2005 av mini me
Gjest Slettet+1242 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Blir ikke 17 hp litt for lavt igjen _hmm: det kan jeg tenke meg. for da vil jo monstrene ta 1 skade. og 10x 1 er jo 10... men igjenn tar det jo 0.07 sekunder å heale opp med healing breeze
Adversary Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Også får du dp vist du dør. 17Hp minus 15% ...30%...45%..60%?
.Martin. Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 det har skjedd med meg en gang. de prøvde og resse meg og jeg bare falt sammen igjen hver gang.
Flames Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Blir ikke 17 hp litt for lavt igjen _hmm: det kan jeg tenke meg. for da vil jo monstrene ta 1 skade. og 10x 1 er jo 10... men igjenn tar det jo 0.07 sekunder å heale opp med healing breeze Derfor bruker man mending hvis man går for -så- lav hp. Mending er fin, spesielt hvis man drar på solo-runs etter griffons, tengus o.l
Mapster Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Tips: Øv deg med builden på hydras utenfor Augory rock før du går til uw... Da får du erfaringen du trenger, da jeg prøvde meg direkte på uw og fikk det rett og slett ikke helt til. Du får meget bra dropp på hydras så det er verdt å øve seg der. Jeg tjente meg 20k xp og 30k gold.
Chasseur Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Men minotaurs er mye søtere da Ahrg, men er jo umulig å få tak i rette runer nå da..
Flames Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Øv deg heller utenfor den andre utgangen på augury, der er det griffon's, og de dropper utrolig bra. Gull-items på hvert run er nesten standard
Mapster Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jeg pleier å bytte på det, ett par runder med hydras også ett par runder med minotaurer og griffons. Glemte bare å nevne det...
Freqtal Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Liker best å ta hydras, da det ikke er noen stygge devourer der. Mer plagsomme dyr/insekter skal du lete lenge etter. Noe gode tips til å ta de fort, uten å bruke opp all energien?
V36a Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 UW solo er ikke lenger mulig, da Protective Bond er justert sånn at minimum energy pr hit er 3. Takk ArenaNet for at jeg kastet bort 50 timer på en monk som aldri kan bli brukt til det formålet jeg lagde ham til. (Ja jeg er jævlig forbannet nå)
Freqtal Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Tror nok det er flere enn deg som er ganske forbannet nå ja. Hadde selv tenkt å begynne på UW i dag, etter mye trening på hydras(), men nå kan jeg nesten bare glemme det. Det går fortsatt an, men det er vel en del vanskeligere.
.Martin. Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 det var da godt at jeg allerede har farmet der lenge da =)
genetex Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Et lite offtopic spørsmål siden det ville vere unødvendig å lage ny tråd: Hvordan er Necro/monk, monk/necro å spille? Er det en "bra" klasse som klarer seg godt, både solo og i grupper? Er de noe tess i PvP/PvE? Takker for alle svar her!
Chasseur Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Necro/monk: Da kan du holde deg i live en stund, men soloe kan du ikke på høy lvl. Di kan ha problemer med å finne deg grupper, men det skal gå greit. Monk/Necro skal du ganske lett finne en god gruppe, siden monks er ettertraktet.
H4ngm4N Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 UW solo er ikke lenger mulig, da Protective Bond er justert sånn at minimum energy pr hit er 3. Takk ArenaNet for at jeg kastet bort 50 timer på en monk som aldri kan bli brukt til det formålet jeg lagde ham til. (Ja jeg er jævlig forbannet nå) Du skal være sinnsykt glad for at du brukte 50 timer på en monk, selv om du ikke får brukt den i UW. Monker finner seg alltid party, uansett builden til resten av teamet. Du kan joine smite teams i Tombs, og det eier... Jeg kunne ønske at jeg hadde laget meg en monk for lenge siden. Er jo umulig å få seg bra team med en Necro....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå