Gå til innhold

Hvordan spiller DU Battlefield 2?


Anbefalte innlegg

Er vel det snipere er til? Ligge og campe og drepe folk som kommer.. hverfall det jeg tror og mener. Er ikke alltid jeg klarer og ta ut alle rasktnokk nei. men litt er alltid bedre en inngenting? Somregel har jeg med meg en coop sniper som dekker bak og spotter for meg. Og hvis det andre laget blir dritt lei meg og bestemmer seg for og ta meg, har de jo ingen til og beskytte de andre postene. dermed fungerer jeg også som lokkemat. Hvis ikke det er strategisk så veit ikke jeg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å gå on-topic snart?

 

Men uansett, altså det med å være sniper. Du blir som regel drept (på de fleste servere der folk samarbeider og tenker litt, hvertfall) om du ikke beveger deg. Altså om du sitter med sniper og camper et sted. Enten så kommer det Artillery bomber, hvis Commander har fått raport av lagkamerat om at det er en sniper i den posisjonen og slakter ned det stedet du er på, ellers så kommer personene du har drept med sniper igjen og dreper deg. Omtrent det som skjer med meg, når jeg står litt lenge på en plass. :p

 

Altså, du kan gjemme deg et sted og drepe et par stykker, men etter det må du skifte plass for å ikke bli drept selv. Så jeg lurer på hvordan du ikke blir drept, Erzoul.

Endret av Bandana
Lenke til kommentar
Der sa du faktisk nåt.

men vist man er commander så er det jo bare og putte på 5 :)

da kalle man jo bare på supply når man var fri for C4

Når du joiner en server... trykk insert. Så kan du etterkant trykke T og så "Request Supplies". Da vil godsaker dette ned fra himmelen, uten at du trenger å lame som commander bare for resupply :roll:

Lenke til kommentar
Der sa du faktisk nåt.

men vist man er commander så er det jo bare og putte på 5 :)

da kalle man jo bare på supply når man var fri for C4

Når du joiner en server... trykk insert. Så kan du etterkant trykke T og så "Request Supplies". Da vil godsaker dette ned fra himmelen, uten at du trenger å lame som commander bare for resupply :roll:

kommer ann på commandern såklart ;) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...