Gå til innhold

Lap-top til ca 15-18.000


Anbefalte innlegg

Er det noen som har anbefallinger i dette prisskiktet? har sett endel tester, og gått igjennom de som ligger på prisguiden.

 

Har ingen bestemte krav til pc'en. Skal være en all around pc. Har ikke noen stasjonær ved siden av, men kommer heller ikke til å drive med videoredigering med det første.

 

Har heller ingen krav til størrelse, vekt eller noe som helst. Det vil si ingen strenge sorteringskriterier. Bortsett fra at en liten nett sak er morsomm og se på, men nette noe som jeg ønsker å ha som min primære PC.

 

grunnen til at jeg spør her er for å høre om det er noen som har førstehåndserfaringer med forskjellige modeller, og kan anbefalle, evt fraråde modeller? Regner med at det er folk her som er flinkere til å se på spesifikasjoner enn meg.

 

Foreløpig så kan det se ut som dette er den som er mest aktuell:

 

Lap top

 

Christopher H

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som har anbefallinger i dette prisskiktet? har sett endel tester, og gått igjennom de som ligger på prisguiden.

 

Har ingen bestemte krav til pc'en. Skal være en all around pc. Har ikke noen stasjonær ved siden av, men kommer heller ikke til å drive med videoredigering med det første.

 

Har heller ingen krav til størrelse, vekt eller noe som helst. Det vil si ingen strenge sorteringskriterier. Bortsett fra at en liten nett sak er morsomm og se på, men nette noe som jeg ønsker å ha som min primære PC.

 

grunnen til at jeg spør her er for å høre om det er noen som har førstehåndserfaringer med forskjellige modeller, og kan anbefalle, evt fraråde modeller? Regner med at det er folk her som er flinkere til å se på spesifikasjoner enn meg.

 

Foreløpig så kan det se ut som dette er den som er mest aktuell:

 

Lap top

 

Christopher H

Du ser på acer 8104...Hvis du skal opp i den prisklassen, hvorfor ikke tenke på en ferrari? syns den er endel kulere å se på, samt at ytelsen er noe bedre(minus batteri da). Ellers kunne du ha sett på dell pcene, 9300 el xpsen... De har jo nvidia 6800/ultra. De klarer det meste av spill som er på markede i dag. Det er også endel som har fs maskiner som 4438 og 3438, de har også 6800 kortet. Personlig liker ikke jeg fs maskiner, men du har hvertfall noe å velge mellom...

 

lykke til

Lenke til kommentar

Acer TM 8104 er vel og bra hvis du vil ha widescreen.... Fatter ikke hvorfor noen vil ha det på en bærbar, men det er så. Ikke tenk på Ferrari-pcene hvis du er opptatt av støy, varmeutvikling og batteritid.

 

Har selv en Acer TM 8006, veldig fornøyd med den! Kjempebra batt.tid, lav vekt og fin størrelse samt svært gode ytelser gjør denne til en av de beste bærbare jeg har prøvd(og det er noen!!).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...