kladden Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Har installert engelsk versjon av win xp proffesjonell og oppdaget at d var ingen internett tilkobling, har prøvd å installere fra cden men uten hell, får beskjed om at maskinvare ikke er installert? Kan noen hjelpe meg å få internett tilkoblingen til å funke? Har en norsk versjon også men har ikke rett nøkkel og får ikke installert, er d noen som vet hvordan eg finner nøkkelen?
Hårek Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hvis nettverk hardware er installert skal det dukke opp en "My Network Places" ikon på desktop. Hvis du ikke ser dette er det antagelig fordi driver ikke er installert. Sjekk device manager. Driver finner du på CD som fulgte med hovedkort?
Mr.Elendig Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 _____________________________________ / kva med å spørje folket på windows \ \ delen av forumet? kanskje dei veit? / ------------------------------------- \ ^__^ \ (oo)\_______ (__)\ )\/\ ||----w | || ||
Cultofluna Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Er det dialup du skal sette opp? Ihvertfall må du ha minst SP1
kladden Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Hvis nettverk hardware er installert skal det dukke opp en "My Network Places" ikon på desktop.Hvis du ikke ser dette er det antagelig fordi driver ikke er installert. Sjekk device manager. Driver finner du på CD som fulgte med hovedkort? Hei og takk for svar, fant ikke device manager paa cden men tok sjanssen paa aa installere et programnm fra cden til hovedkortet som jeg trodde kunne inneholde netverkstilkobling og der hadder jeg flaks, ikonet dukket opp paa Network Connections og da var d bare aa surfe, etter hvert! Funker fint naa med traadlos forbindelse. Ser jeg ikke faar brukt de 3 siste i alfabetet da jeg har engelsk winxp, regner med at jeg kan installere spraak fra winxp cd romen. Kan d stemme----------
Mr.Elendig Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 kontrollpanelet og regionoppset elns. (eventuet tastatur. Velg norskt tastatur der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå