Knudix Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Noen som har tips til noen bra RPG spill i Diablo stil, som kan spilles av 2-3 personer over lan? -Knudix
Nessi Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 (endret) Er ikke så ekspert på RPG, men Warcraft 3 TFT er kjempe gøy da... Er vel i nesten samma stil som Diablo hvis man laster ned maps... søk på google. last ned rpg maps til warcraft 3, bruker og komme mange brukbare. Endret 11. august 2005 av Nessi
Knudix Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Er ikke så ekspert på RPG, men Warcraft 3 TFT er kjempe gøy da...Er vel i nesten samma stil som Diablo hvis man laster ned maps... søk på google. last ned rpg maps til warcraft 3, bruker og komme mange brukbare. Warcraft 3 blir litt anderledes da. Har det og spiller det en del, men ønsker forandring Er mer ute etter spill med en helt og en verden en skal spille seg gjennom.
Hr. Jenssen Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Prøv følgende om du har lyst på LAN COOP fun i form av RPG: -Dungeon Siege: Legends Of Aranna (det originale følger med når du kjøper 'Aranna') -Sacred Plus (last ned og installèr oppdateringene, spillet er veldig buggete uten dem) -Diablo II (virkelig bra spill, selv om det er en del år gammelt - Har nettopp kommet en ny patch) Hmm, for øyeblikket ser det ut som at jeg ikke kommer på noen spesielle RPG's med COOP multiplayer, selv om at jeg mener at det skal være mange fler....
KongeOdin Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Neverwinter nights er vel designet mer eller mindre til dette.
bjorn432 Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Prøv følgende om du har lyst på LAN COOP fun i form av RPG: -Dungeon Siege: Legends Of Aranna (det originale følger med når du kjøper 'Aranna') Støtter dette. Spiller ofte DS selv på LAN.
Civilix Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 I neste uke kommer vel Dungeon SIege 2 også Eller så kommer det hele tiden nye moduler til nwn, som er mitt favorittspill.
Knudix Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 Fikk fatt i Dungeon Seige, og alt jeg kan si er Tips til andre co-op hack and slash spill i samme kategorien?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå