Gå til innhold

Får ikke installert BF2


Anbefalte innlegg

Hei hei. Har nå hatt BF2 siden release, og jeg har ikke hatt noe annet enn negative erfaringer med det. Maken til bugget spill. Tror jeg har spilt to hele ganger sammenlagt. For å gjøre en lang historie kort så har jeg hatt alle problemer med dette spillet som overhodet er mulig, sånn ca.

 

Bestemte meg for å patche det i går, kanskje det vil gå da tenkte jeg. Neida, patcheren fungerte ikke, det sto at jeg ikke hadde noen BF2 installert. Prøvde flere ganger. Til slutt prøvde jeg å avinstallere spillet med "Legg til eller fjern programmer" i Kontrollpanel. Det gikk dårlig, alt som skjedde var at installerings-programmet startet opp, og så skjedde det ingenting. Installerings-programmet forsvant rett og slett. "Neivel", tenkte jeg, da sletter jeg det manuelt. Nå når jeg prøver å installere det på nytt skjer nøyaktig det samme som skjedde når jeg skulle avinstallere det.

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

 

PC-specs:

1024 mb ram

Intel Pentium 4 2.8 Ghz

Nvidia GeForce 6800 256 MB

80 GB HD

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei hei. Har nå hatt BF2 siden release, og jeg har ikke hatt noe annet enn negative erfaringer med det. Maken til bugget spill. Tror jeg har spilt to hele ganger sammenlagt. For å gjøre en lang historie kort  så har jeg hatt alle problemer med dette spillet som overhodet er mulig, sånn ca.

 

Bestemte meg for å patche det i går, kanskje det vil gå da tenkte jeg. Neida, patcheren fungerte ikke, det sto at jeg ikke hadde noen BF2 installert. Prøvde flere ganger. Til slutt prøvde jeg å avinstallere spillet med "Legg til eller fjern programmer" i Kontrollpanel. Det gikk dårlig, alt som skjedde var at installerings-programmet startet opp, og så skjedde det ingenting. Installerings-programmet forsvant rett og slett. "Neivel", tenkte jeg, da sletter jeg det manuelt. Nå når jeg prøver å installere det på nytt skjer nøyaktig det samme som skjedde når jeg skulle avinstallere det.

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

 

PC-specs:

1024 mb ram

Intel Pentium 4 2.8 Ghz

Nvidia GeForce 6800 256 MB

80 GB HD

Huff, så uheldig du var da. Jeg var nesten like uheldig som deg, men jeg slet kun med patch'ene. Her er i alle fall hva jeg gjorde, som fungerte:

Om du laster ned siste patch fra den offisielle siden. Når den er ferdig nedlastet, åpner du den. Og trykker neste til du kommer til velkomstskjermen. (Welcome bla.bla synes å huske du må trykke 1 gang på neste før du kommer dit.)

Når du kommer dit, går du start -> run og skriver %temp%. Da får du opp tempkatalogen til Windows. Du leter gjennom alle mappene med de rare navnene, til du finner en fil som heter patch.exe!

 

Når du har funnet patch.exe, åpner du start -> run og drar patch.exe ned til run. Da kommer den fulstendige lokalasjonen til patch.exe opp.

Typ : C:\windows\temp\eroj\patch.exe, så skriver du bak der. "C:\Programfiler\EA Games\Battlefield 2\" Der BF2 katalogen din ligger.

Mao vil kommandolinjen se typ slik ut: C:\windows\temp\eroj\patch.exe "C:\Programfiler\EA Games\Battlefield 2\"

 

Du trykker enter, og opp kommer ett kommandovindu, som kjører patch.exe inn i rett katalog. En kjekk måte å kjøre patchen på manuelt, siden bf2 patchen er buggy så det holder.

 

Håper dette hjelper deg litt :) Om ikke, legg deg ned å grin :w00t:

Lenke til kommentar
Hah, nei. Installere minst 20 spill og utallige programmer < Ikke-fungerende BF2.

har samme problem som deg. Men når jeg installerer BF2 får jeg MD5Error, men det virker å spille etter installert. Når jeg skal patche spillet får jeg "Patching failed" har prøv alt som står på alle forum, også testen med annet hovedkort og prosessor. Har nyeste oppdateringer til alt. har POV 6800 GT AGP 256MB skjerkort og over 2GB ram, MYE plass på harddisk. jeg har også byttet BF2 spillet til nytt. Men samme problem! :thumbdown::mad:

Lenke til kommentar
Hah, nei. Installere minst 20 spill og utallige programmer < Ikke-fungerende BF2.

har samme problem som deg. Men når jeg installerer BF2 får jeg MD5Error, men det virker å spille etter installert. Når jeg skal patche spillet får jeg "Patching failed" har prøv alt som står på alle forum, også testen med annet hovedkort og prosessor. Har nyeste oppdateringer til alt. har POV 6800 GT AGP 256MB skjerkort og over 2GB ram, MYE plass på harddisk. jeg har også byttet BF2 spillet til nytt. Men samme problem! :thumbdown::mad:

Jeg skrev over her hvordan man legger inn patchen manuelt. Hadde akkurat samme feil som deg. (Patching failed) Funket som en drøm etterpå.. prøv det jeg skrev over her.. og lykke til.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...