Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var den 42. som meldte meg på lotteriet og kom som 1603. i kø. så fu, tonio? :p

Men men. Regner med at ikke billetter blir noe problem som hverken nummer 1603 eller 1968

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg var den 42. som meldte meg på lotteriet og kom som 1603. i kø. så fu, tonio? :p

5310860[/snapback]

En vakker dag slår jeg deg, hardt.

Var forsåvidt nummer 2019 stod det i mailen, bah. Allerde mange som har fått alt.

Skrevet

Men men. Regner med at ikke billetter blir noe problem som hverken nummer 1603 eller 1968

5310860[/snapback]

Hva med 2338?

Neheheeeeiii, da! :@

:o

Skrevet
Slå meg? Slå lille, søte meg?

Skal vi si TG? ;)

5310865[/snapback]

Gjerne. :D

Forventet å få melding om at jeg kunne bestille mens jeg var på skolen jeg, men fikk ingen melding, bah. Tar en slik kø lang tid?

Skrevet

For ikke å overbelaste server(ene) dems vil nok partyticket kun slippe inn et visst antall folk i shop'en om gangen. Hver bruker har 48(?) timer på å bestille fra det er dems tur, så at det tar litt tid er bare normalt.

Skrevet

Sweet, kompis er 337. Da har vi sikret billett i år også. Synd vi er flere enn 5 stykker, men alle er med i lotteriet, så vi skal nok klare oss. Leit for de som søkte alene og endte langt bak.

Skrevet

Nej, Hrisebro. Tenk på det.. Hvis alle før deg hadde kjøpt 5 billetter hver ville det ikke gått, men hva er sjansen for at 1619 folk på rad er ute etter 5 billetter? :)

Det går nok bra

Skrevet

Å herregud. Jaja, da sees vi ikke på TG. Slipper iallefall å bruke alle de unødvendige pengene der da.

Du er nummer 2999 i køen. 
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...